تبیان، دستیار زندگی
ه جمع 8 تیم پایانی جام رسانه ها و بنزین راه پیدا كرد .چهارشنبه شب و در ادامه مسابقات جام رسانه ها و بنزین كه به همت شركت ملی و پخش فرآورده های نفتی برگزار می شود ، سرنوشت تیمهای صعود كننده به دور پایانی مشخص شد. از گروه اول د...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تبیان با 4 امتیاز صعود كرد


تیم فوتبال تبیان به جمع 8 تیم پایانی جام رسانه ها و بنزین راه پیدا كرد .چهارشنبه شب و در ادامه مسابقات جام رسانه ها و بنزین كه به همت شركت ملی و پخش فرآورده های نفتی برگزار می شود ، سرنوشت تیمهای صعود كننده به دور پایانی مشخص شد.

از گروه اول دو تیم پخش 1 و خبر بین الملل

از گروه دوم دو تیم خبر ورزشی و تبیان

از گروه سوم دو تیم پیروزی و سیاست روز

و از گروه چهارم شبكه 3 و خبرگزاری مهر

به مرحله یك هشتم نهایی راه یافتند كه در دو گروه چهار تیمی به ترتیب زیر از امشب به رقابت می پردازند.

گروهA : پخش 1 ، پیروزی ، تبیان ، خبرگزاری مهر

گروهB : شبكه 3 ، سیاست روز ، خبر ورزشی ، خبر بین الملل

در یكی از  بازی های چهارشنبه شب تیم تبیان در حالی به مصاف حریف خوب خود ، روزنامه نود رفت كه با یك تساوی هم مجوز صعود می گرفت. در ابتدای این بازی تیم تبیان با ارائه یك بازی برتر توسط مسلم جوادی به گل اول خود رسید و در ادامه این تیم تبیان بود كه دست از حمله بر نداشت و توسط روح الله محمدی به گل دوم خود رسید. در نیمه دوم ، تیم نود توسط فرزاد حبیب الهی به گل رسید تا نتیجه بازی 2 بر 1 شود  . اما این پایان ماجرا نبود و مسلم جوادی گلزن اول تبیان بار دیگر گل سوم تبیان را به ثمر رساند تا بازی 3 بر 1 شود . كسب این نتیجه و عقب نشینی تبیان و تعویض های پیاپی باعث شد تا نود تبیان را غافلگیر كند و بازی را به تساوی 3 بر 3 بكشاند اما این تیم تبیان بود كه با كسب این تساوی و 4 امتیاز به عنوان تیم دوم گروهش به جمع 8 تیم پایانی این جام راه یافت .

در تركیب تبیان مقابل نود این بازیكنان به میدان رفتند : علی قاسمی – سهیل شادمان – حامد حدادی – مسلم جوادی – مصطفی غفاری – روح الله محمدی – محمد صادق محمدی – علیرضا بابایی

در حاشیه جام رسانه ها و بنزین

چهارشنبه 8/7/ 83 تبیان ، نود

-قبل از آغاز بازی تبیان و نود دو تیم خبر ورزشی و افتخار می بایستی در مقابل هم قرار می گرفتند كه بعلت اعتراض خبر ورزشی و نود به استفاده از بازیكنان باشگاهی و غیر مجاز در تیم افتخار این بازی انجام نشد و در پایان نتیجه آن 3 بر 0 به سود خبر ورزشی اعلام شد.

-اعضای دو تیم خبر ورزشی و افتخار منتظر تماشا و پایان بازی نود و تبیان بودند .

-حامد حدادی كه بازی های قبل بعنوان مربی و سرپرست تبیان بود در بازی با نود دقایق اولیه را به میدان رفت .

-در این بازی مسلم جوادی و سهیل شادمان از بهترینهای تبیان بودند .

-پس از پایان بازی بچه های نود با رفتار و اخلاقی ورزشی  صعود تبیان به دور بعد را به آنها تبریك گفته و با هم خوش و بش و روبوسی كردند .

-آرش لب جوئی و شهروز احمد پور از بهترین های تیم نود بودند.

-پس از تساوی بازی در دقایق پایانی تماشاگران نگران بودند تا مبادا با خوردن گل چهارم تیم تبیان حذف شود.

-وقتی بازیكنان تبیان احساس خطر كردند دقایق پایانی بازی را طوری طراحی كردند تا با حملات زیادی و تحت فشار قرار دادن حریفشان جلوی حملات آنها را بگیرند و به گل برسند كه دروازه بان سوت پایان بازی فرصت را به تبیان نداد تا گل برتری خود را بزند.

بدینوسیله در پایان به شما كاربران محترم و علاقه مند اعلام می گردد تا در صورت تمایل و فرصت تیم تبیان را تنها نگذاشته و همچون همیشه ما را در دور پایانی جام رسانه ها یاری كنید و به تشویق تیم تبیان بپردازید.

برنامه بازی های تیم تبیان :

شنبه 11 مهر پیروزی -  تبیان  ساعت 22

یكشنبه 12 مهر        تبیان – خبرگزاری مهر    ساعت 30 : 20

دوشنبه 13 مهر       پخش 1 – تبیان  ساعت 15 : 21

محل برگزاری مسابقات : خیابان سئول – مقابل قرارگاه نبی اكرم (ص) – زمین چمن مصنوعی مجتمع آموزشی ونك ( شركت ملی پخش فرآورده های نفتی )

نكته جالب در این مرحله حضور دو تیم تبیان و مهر از سازمان تبلیغات اسلامی می باشد كه با هم همگروه شده اند. گفتنی است در پایان این مرحله دو تیمی كه امتیاز بیشتر كسب كنند به جمع چهار تیم پایانی راه می یابند .

امیدواریم در حالیكه بحث عدم استفاده صحیح از بنزین و جیره بندی آن مطرح است مسئولان شركت ملی پخش فرآورده های نفتی با هدف و شعار ترویج فرهنگ دوچرخه سواری گام مهمی در این امر بردارند .