تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم فوتبال استقلال به علی علیزاده اخطار داده است هرچه زودتر به تمرینات این تیم بازگردد تا از حواشى آبی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

علیزاده به استقلال بازمی گردد

علی کریمی و علی علیزاده

سرمربی تیم فوتبال استقلال به علی علیزاده اخطار داده است هرچه زودتر به تمرینات این تیم بازگردد تا از حواشى آبی پوشان تهران كاسته شود.

مهدی امیرآبادی و علی علیزاده

مهاجم تیم استقلال این روزها حال و روز خوشى ندارد و هواداران این تیم به شدت از خطاى بى موردش در داربى ناراحتند. آنها حتى با تجمع مقابل در منزلش در روزهاى گذشته ناراحتى خود را از عملكرد بحث برانگیز وی در داربى نشان دادند، پس از بازگشت از مشهد به تمرینات استقلال مى رود.

امیر قلعه نویى كه طى چند روز گذشته پیگیر وضعیت این بازیكن بود در آخرین تماس خود با علی علیزاده به این بازیكن اخطار داده كه اگر بخواهد با همین وضعیت به كارش ادامه دهد باشگاه عذرش را خواهد خواست.

علی علیزاده

سرمربی تیم استقلال براى همین از این بازیكن خواسته به سرعت به تمرینات تیم برگردد تا حواشى پیرامون غیبتش در تمرینات به پایان برسد.

علیزاده با قولى كه به امیر قلعه نویى داده قرار است از شنبه هفته آینده به تمرینات تیم فوتبال استقلال تهران باز می گردد البته با گل و شیرینى!

البته بازیكنان استقلال به خصوص فرهاد مجیدى به عنوان كاپیتان این تیم روز گذشته حمایت خود را از این بازیكن اعلام كرده اند. بازیكنان استقلال مدعى شده اند اگر كسى بخواهد در تمرین این تیم به علیزاده بى احترامى كند با وی برخورد خواهند كرد.