تبیان، دستیار زندگی
بازیکن ایرانی تیم بسکتبال ممفیس برای بار دوم به رقابت‌های دی - لیگ (NBA Developement League) فرستاده شد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دیپورت حامد حدادی به دی-لیگ

حامد حدادی

بازیکن ایرانی تیم بسکتبال ممفیس برای بار دوم به رقابت‌های دی - لیگ (NBA Developement League) فرستاده شد.

به نقل از مهر، حامد حدادی که چندی پیش برای ارتقای سطح فنی به تیم بسکتبال داکوتاویزاردز واگذار شده بود با نظر کریس والاس مدیرعامل باشگاه ممفیس گریزیلیز بار دیگر به این تیم بازگردانده شد.

حامد حدادی

ملی‌پوش بسکتبال کشورمان در حالی به داکوتا باز می‌گردد که طی 11 بازی گذشته تنها 6 امتیاز برای ممفیس در رقابت های NBA به دست آورد. این در حالی است که حدادی تنها در 7 بازی گذشته در ترکیب بازیکنان حاضر در زمین قرار گرفته و در مدت زمان 7/17 دقیقه حضور در زمین موفق به کسب 9/5 ریباند و55/1 بلاک شات برای تیمش شد.

وی که پس از پایان بازی‌های المپیک 2008 پکن با تیم بسکتبال ممفیس قرارداد بست به لیگ حرفه‌ای آمریکا (NBA) پیوست، بار اول در تاریخ 24 نوامبر (چهارم آذرماه) به تیم داکوتا واگذار شده بود ولی در 30 دسامبر (دهم دی‌ماه) به ممفیس بازگشت.

حدادی: ایرانی‌ام ، حمایتم نمی‌كنید؟

بازیکن 2 متر و 18 سانتیمتری بسکتبال کشورمان به عنوان اولین بازیکن ایرانی شاغل در لیگ حرفه‌ای بسکتبال آمریکا به طور میانگین 3/1 امتیاز و 3/1 ریباند، در مدت زمان 5/3 دقیقه حضور در زمین ممفیس گریزلیز  در فصل جاری این مسابقات به دست آورد.

حدادی در شرایطی برای بار دوم و بنا به نظر کریس والاس تیم ممفیس را ترک می کند که "لیونل هالینز" هدایت تیم بسکتبال ممفیس را بر عهده دارد. وی ماه گذشته جانشین "مارک یاوارونی" شد.