تبیان، دستیار زندگی
اعلام نتایج سومین دوره فراخوان انجمن وبلاگ نویسان مذهبی ، در غدیر خم، ولایت و امامت حضرت علی (ع)
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نتایج فراخوان وبلاگ نویسان در موضوع عید غدیر خم

غدیر

به اطلاع میرساند به یاری خداوند متعال و همکاری موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان و معاونت فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی ، سومین دوره فراخوان انجمن وبلاگ نویسان مذهبی ، در غدیر خم، ولایت و امامت حضرت علی (ع)، راویان غدیر  به پایان رسیده و پس از ارزیابی و بررسی انجام شده برگزیدگان این دوره معرفی شدند.

در این فراخوان که وبلاگهای فعال و عضوانجمن وبلاگ نویسان مذهبی در موضوع مذکور نسبت به معرفی خود اقدام کرده بودند، معیارهای فنی ، محتوایی و ظاهری مورد ارزیابی قرار گرفتند که در نهایت ده وبلاگ برتر انتخاب شدند.

موسسه تبیان ضمن تشکر از کلیه عزیزانی که در ایجاد محتوایی دینی در اینترنت فعال هستند ، و تقدیر از برگزیدگان این دوره فراخوان اسامی وبلاگهای برتر را به شرح زیر اعلام مینماید:

1- ای که امیر حرم دل تویی      http://amiredelha.blogfa.com

2- امام علی (ع)       http://www.110hot.blogfa.ir

3- اندیشه های غدیر      http://245.blogfa.com

4- بیعت با غدیر      http://www.beyat-ba-ghadir.blogfa.com

5- چشمه جاری  http://sh-jari.blogfa.com/

6- غدیر خم در آیینه وبلاگ   http://www.ghadirekhom.blogsky.com

7- غدیر    http://www.movla-ali.blogfa.com

8- یا فاروق اعظم (ع)    http://yafaroogh.blogfa.com/

9- ولایت سبز    http://www.yamowla.blogfa.com

10- هیئت پسران علی (ع)   http://pesaraneali.blogfa.com

برگزیدگان این فراخوان میتوانند ضمن تماس با ارسال ایمیل به etratblog@tebyan.net هماهنگی های لازم را جهت  دریافت هدایای خود انجام دهند. این هدایا شامل تقدیر نامه، سکه های طلا ، بسته های فرهنگی ، سرویسهای اینترنت و ... میباشد.

لازم به ذکر است سایت اینترنتی  انجمن وبلاگ نویسان مذهبی به آدرس www.EtratBlog.ir  ضمن عضو گیری از وبلاگهای مذهبی ارائه کننده محتوای ارزشی ،نسبت به ارائه منابع و مفاهیم اطلاعات در قالب مقالات ، کتابهای الکترونیکی و اخبار اقدام مینماید.

عضویت در این انجمن رایگان بوده و وبلاگها پس از ارزیابی اولیه محتوایی به عضویت این انجمن درآمده و در سایت مذکور معرفی میشوند.