تبیان، دستیار زندگی
اراته كا ایران درجام دریای سیاه بانوان كاراته كای تهرانی كه برای شركت در مسابقات بین المللی كاپ دریای سیاه به اوكراین سفر كرده بودند ، به ایران بازگشتند. تیم اعزامی بانوان استان تهران به سرپرستی فاطمه سلیمی معاونت ورزش بانو...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سه مدال طلا حاصل كار بانوان كاراته كا ایران درجام دریای سیاه


بانوان كاراته كای تهرانی كه برای شركت در مسابقات بین المللی كاپ دریای سیاه به اوكراین سفر كرده بودند ، به ایران بازگشتند.

تیم اعزامی بانوان استان تهران به سرپرستی فاطمه سلیمی معاونت ورزش بانوان استان تهران با كسب 3 طلا، 2 نقره و 4 برنز بعد از اوكراین و با اختلاف یك امتیاز در جایگاه دوم ایستاد و روسیه به مقام سوم دست یافت. فرحناز ارباب ، مژگان قاسمی و پریسا گودرزی دركاتای تیمی بزرگسالان ، سمانه خوشقدم ، ماریا باطبی ، ندا حیدری و شهنازمیرحیدری دركومیته تیمی بزرگسالان و مائده بختیاری در كاتای انفرادی نوجوانان مدال های طلای این مسابقات را برای كشورمان به ارمغان آوردند.

دركاتای تیمی بزرگسالان مونا مظفری، ماریا باطبی و مرضیه ملكی و سمانه خوشقدم در همین رده سنی دركومیته انفرادی مقام دوم را كسب كردند. مدال های برنز را نیز مونا مظفری در كاتای .

اشرف امینی مسوول هیات كاراته بانوان استان تهران ، سرمربی تیم اعزامی در گفتگوی خود با روابط عمومی معاونت ورزش بانوان استان تهران گفت: ازمسوولان فدراسیون كاراته و مدیركل تربیت بدنی استان به خاطر اعتقاد به سطح كار ورزشكاران و حمایت از بازیكنان این تیم و ایجاد زمینه برای شركت تیم در مسابقات تشكر می كنم.

وی افزود: مسابقات از نظر كیفی در سطح بالایی بود اما آنان توانسند به رغم اولین تجربه حضور خود در مسابقات برون مرزی ، خوب ظاهر شوند.

امینی درادامه از اعزام بانوان كاراته كا به همراه آقایان برای شركت درمسابقات برون مرزی درآینده ای نزدیك خبرداد و گفت: با دریافت بخشنامه فنی مسابقات و مشخص شدن رده های سنی بازیكنان ، كاراته كاهای منتخب بعد از تمرینات متمركز و فشرده به این مسابقات اعزام خواهند شد.

اشرف شفیعی نایب رییس هیات ، مربی تیم از دستاورد ورزشكاران اظهار شادمانی كرد و شركت در این مسابقات را برای كسب تجارب جدید و نتایج بهتر در ورزش بانوان الزامی دانست.

كلاس مربیگری شنای بانوان

یكدوره كلاس مربیگری درجه دو و همچنین یكدوره كلاس مربیگری درجه سه شنا ویژه بانوان از امروز درشهر ساری برگزارشد. این كلاسها ویژه استان مازندران بود اما استانهای هم جوار نیز در آن حضور داشتند. این دوره ها تا سیزدهم مهر ادامه خواهد داشت و نمره قبولی دروس تئوری آن حداقل 12 و دروس عملی حداقل 14 می باشد.