تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم استقلال گفت: بامعتقدم داور داربی دو اشتباه داشت كه یكی از آنها به پنالتی پرسپولیس مربوط می‌شد....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قلعه نویی: پنالتی پرسپولیس باید تكرار می‌شد

امیر قلعه نویی

سرمربی تیم استقلال گفت: بامعتقدم داور داربی دو اشتباه داشت كه یكی از آنها به پنالتی پرسپولیس مربوط می‌شد.

امیر قلعه نویی درگفتگو با فارس درباره حرف های به جا مانده از داربی اظهار داشت: می دانم كه محسن تركی خیلی خوب كار كرد. خودم هم از وی حمایت كردم و امیدوارم این روند هم ادامه داشته باشد اما معتقدم وی دو اشتباه داشت.

امیر قلعه نویی

وی افزود: حقیقی در صحنه ای كه روی برهانی خطا كرد باید اخراج می شد. پنالتی مازیار زارع هم باید تكرار می شد. بعد از اینكه وی پنالتی زد پژمان نوری وارد محوطه جریمه شد كه این خلاف قانون است.

سرمربی آبی پوشان ادامه داد: از یگان ویژه هم ممنون هستم كه در كمتر از یك هفته سه رویداد بزرگ را پوشش دادند. سلامت تماشاگران بازی ایران مقابل كره جنوبی، تماشاگران دربی و راهپیمایی 22 بهمن.

وی در مورد شرایط فعلی تیم فوتبال استقلال افزود: بازیكنان در شرایط خوبی قرار دارند. برای بازی با مقاومت آماده هستیم. تیم های غلامحسین پیروانی همیشه فوتبال را خوب بازی می كنند. ایشان با جوانانی گمنام همیشه شگفتی آفریده است و اعتقاد دارم بازی سختی با این تیم خواهیم داشت.

امیر قلعه نویی

قلعه نویی درباره اینكه از سوی سازمان لیگ مربی اخلاق شناخته شده، اظهار داشت: از مسئولان ممنون هستم و امیدوارم همیشه به همین روندی كه مد نظر مسئولان است ادامه دهم.

وی درباره عدم حضور علی علیزاده در تمرین اظهار داشت: این بازیکن نیاز به بازسازی روحی داشت و با هماهنگی و اجازه بنده در تمرین حاضر نیست.

سرمربی تیم استقلال تهران در ارتباط با اینكه گفته می شود با پیشنهاد یك تیم سوئدی روبرو است، گفت: تا لحظه ای كه با باشگاه استقلال قرارداد دارم فقط به موفقیت این تیم فكر می كنم. در حال حاضر به قهرمانی تیم در لیگ و درخشش در لیگ قهرمانان اسیا فكر می كنم. پیش از این هم از سه تیم دیگر پیشنهاد داشتم.