تبیان، دستیار زندگی
ر ادامه رقابتها ی جام رسانه ها و بنزین نوار پیروزی های تیم تبیان پاره شد و این تیم با نتیجه چهار بر یك مغلوب مدعی قهرمانی این جام و حریف قدرتمندش خبر ورزشی شد . دوشنبه شب در حالی دو تیم تبیان و خبر ورزشی به مصاف هم رفتند كه ن...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تبیان با چهار گل مغلوب خبر ورزشی شد


در ادامه رقابتها ی جام رسانه ها و بنزین نوار پیروزی های تیم تبیان پاره شد و این تیم با نتیجه چهار بر یك مغلوب مدعی قهرمانی این جام و حریف قدرتمندش خبر ورزشی شد .

دوشنبه شب در حالی دو تیم تبیان و خبر ورزشی به مصاف هم رفتند كه نتیجه نیمه اول بازی بدون گل مساوی بود و هر دو تیم با دوندگی و خلق موقعیت  به روی دروازه یكدیگر بازی خوبی را ارایه دادند اما در نیمه دوم و به یكباره نظم و انسجام دفاعی تبیان بر هم ریخت و روی پاس اشتباه مدافع تبیان به مهاجم حریف اولین گل بازی به ثمر رسید اما دقایقی بعد تبیان با حملات پی در پی خود توانست با گل مسلم جوادی گلزن اول خود بازی را به تساوی بكشد و این تساوی به طولی نیانجامید كه دوباره تیم دونده و هماهنگ خبر ورزشی از فضای خالی خط دفاعی تبیان استفاده كرد و به سه گل دیگر رسید تا همچنان سرگروه باقی بماند .

بازیكنان تبیان علیرغم طراحی حملات بسیار موفق به باز كردن دروازه حریف با سابقه و صاحب نام خود نشدند و هر چه زدند یا به دیوار دفاعی بتونی خبر برخورد كرد و یا علی شیخ السلامی سنگربان خبر با درخشش عالی خود مانع به ثمر رسیدن گل شد .

به هرحال این شكست چیزی از ارزشها و زحمات تیم تبیان نكاست و آنها مصمم هستند با شكست تیم نود با 6 امتیاز به عنوان تیم دوم گروه خود به جمع 8 تیم پایانی راه یابند .

اضافه می كنیم بازی دو تیم نود و تبیان امشب ( چهارشنبه ) ساعت 45/22 برگزار می گردد و در صورت كسب پیروزی و یا تساوی این تیم تبیان خواهد بود كه به دور بعد صعود می كند .

در حاشیه های جام رسانه ها و بنزین ( دوشنبه 6 مهر )

تبیان – خبر ورزشی

افتخار - نود


-  اكثركارشناسان و پیشكسوتانی كه بازیها را از نزدیك دنبال میكنند  تیم خبر ورزشی را یكی از شانسهای قهرمانی قلمداد می كنند .

-اگر تبیان می توانست بازی نیمه اول خود را در نیمه دوم ارایه كند شاید چهار گل نمی خورد اما یكباره تیم تبیان از لحاظ قدرتی و روحی تحلیل رفتند .

مصطفی غفاری یار شوتزن تبیان بارها ضربات خطر ناكی را شلیك كرد كه دروازه بان آماده خبرورزشی آنها را مهار كرد .

خبر ورزشی تا كنون با 21 گل زده بهترین خط حمله این رقابتها را در اختیار دارد ضمن آنكه دفاع این تیم هم با ده گل خورده كارنامه خوبی دارد .

به گفته بازیكنان و روزنامه خبر ورزشی علی بنی شیخ السلامی سنگربان خبر ورزشی همه را غافلگیر كرد و با درخشش و عكس العمل ها و جایگیری های مناسبش بارها و بارها دروازه تیمش را از فرو ریختن نجات داد .

داوری این دیدار بدون مشكلی برگزار شد و دو تیم از نحوه قضاوت راضی بودند .

بچه های تیم تبیان علیرغم شكست پس از پایان بازی با اهدا كارت اینترنت تبیان به بازیكنان خبر ورزشی  پیروزی آنها را تبریك گفتند.

اكبر مطیعی و شهاب محمدی سرپرستی و هدایت خبرورزشی و حامد حدادی مربیگری تبیان را بر عهده داشتند .

قبل از آغاز بازی خبر و تبیان دو تیم نود و افتخار در یك لازی جنجالی به مصاف هم رفتند كه در آن بازی افتخار 4 بر 1 از سد نود گذشت اما بدنبال اعتراض نودی ها مبنی بر استفاده افتخار از پیام پورانكوه بازیكن باشگاهی و نحوه قضاوت تیم داوری بحث و جدل آغاز شد  و شروع بازی خبر و تبیان را هم به تاخیر انداخت .

بدنبال اعتراض نود و بررسی سر پرستان مسابقات آقایان مددی و لیاقت ورز و شعبانی بازی افتخار و نود تجدید شد و این دو تیم یكبار دیگر سه شنبه شب به مصاف هم رفتند كه نتیجه بازی بدون گل مساوی به پایان رسید تا هر دو تیم یك امتیازی شوند .

تیم تبیان اگر در بازی خود با نود با هر نتیجه ای مساوی كند و خبر ورزشی هم افتخار را شكست دهد این باز تبیان خواهد بود كه به جمع 8 تیم باقیمانده از 31 تیم جام رسانه ها می پیوندد .

مسلم جوادی هر چند مثل روزهای قبل آماده نبود اما باز هم برای تبیان گلزنی كرد تا در هر بازی گلزنی كرده باشد .

(یك میلیون دوچرخه اندازه یك ماشین آلودگی ندارد ) شعار این مسابقات است كه مسئولان برگزار كننده و مدیران ورزش دوست شركت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران آنرا را انتخاب كرده اند .