تبیان، دستیار زندگی
ی سن ژرمن! بازهم معرفت اصلانیان! قرار نبود هیچكس از برنامه او باخبر شود اما وقتی متوجه شد چند روزی است كه پیگیر حال او هستیم، تماس گرفت و جا خوردیم هنگامی كه گفت در فرانسه است، شماره ای كه افتاده بود شماره پاریس بود و اصلانی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تست بعد از بهبودی كامل

اصلانیان در پاری سن ژرمن!


بازهم معرفت اصلانیان! قرار نبود هیچكس از برنامه او باخبر شود اما وقتی متوجه شد چند روزی است كه پیگیر حال او هستیم، تماس گرفت و جا خوردیم هنگامی كه گفت در فرانسه است، شماره ای كه افتاده بود شماره پاریس بود و اصلانیان از كمپ باشگاه پاری سن ژرمن تماس می گرفت. باقی توضیحات را از قول خود اصلانیان بشنوید:

- پانزده روز است كه در اینجا هستم و الان از بخش فیزیوتراپی صحبت می كنم. سه شنبه هفته آینده برمی گردم و در این مدت یك دوره 21 روزه فیزیوتراپی را پشت سر می گذارم. این سفر توسط یكی از دوستان پدرم كه با باشگاه پاری سن ژرمن ارتباط دارد، جور شد... اینجا یك بخش حرفه ای مخصوص ورزشكاران حرفه ای است. پیشرفته ترین دستگاه ها را داراست و كادر پزشكی مجربی مصدومان را زیرنظر می گیرند. اتفاقاً مدارك پزشكی خودم را آورده بودم و به گروه پزشكی باشگاه پاری سن ژرمن نشان دادم. آنها از وضعیت موجود ابراز رضایت كردند و عنوان نمودند میله 42 سانتی متری كه در پای من كار گذاشته شده، باید بعد از یك سال خارج شود كه 6 ماه آن گذشته است. آنها گفتند همه چیز خوب است و تا 90 درصد شرایط قبلی خودم را كامل بدست می آورم. البته این میله خیلی اذیتم می كند.

دردی كه دارم به خاطر همین است و بعضی شب ها اصلاً خواب ندارم، ولی حالا با نظر مساعد پزشكان خیلی امیدوارترم. حتی فیلم بازی هایم را آورده بودم، وقتی یكی از مسولان باشگاه آن را دید خوشش آمد و در این باره كه بعد از بهبودی كامل تست شوم، حرفهایی زده شد كه فعلاً آن را جدی نمی گیرم.

راستی در اینجا پرسپولیس را خیلی خوب می شناسند و حتی به این حساب كه از طرف باشگاه پرسپولیس اعزام شده ام، برخورد خیلی خوبی با من دارند. هر چند تمام هزینه هایی كه تا به حال متقبل شده و می شوم، به حساب خودم بوده و فقط دوست پدرم تخفیف خوبی گرفته است.

البته امیدوار بودم كه باشگاه برای مساعدت با من، حداقل مبلغ قرارداد سال قبل مرا پرداخت می كرد اما با وجود تمام قول و قرارها فعلاً خبری نیست.

اصلانیان در پایان صحبت هایش گفت: در مشورتی كه با پزشكان اینجا داشتم، آنها نیز تأیید كردند میله ای كه در پای من كار گذاشته شده است در فروردین سال 84 خارج شود.