تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: با توجه به اینکه 9 امتیاز از پرسپولیس پیش هستیم با نتیجه ای که در دربی 66 رقم...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اکبرپور پیروزی را ازاستقلال گرفت

قلعه نویی: ما برنده هستیم

امیر قلعه نویی

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: با توجه به اینکه 9 امتیاز از پرسپولیس پیش هستیم با نتیجه ای که در دربی 66 رقم خورد ما برنده هستیم چرا که اختلاف امتیاز خود را با این تیم حفظ کرده و کماکان صدر جدول را در اختیار داریم.

امیرقلعه نویی پس از تساوی تیمش مقابل پرسپولیس با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران افزود: روی یک حرکت بچگانه گل خوردیم و بازی برده را مساوی کردیم. روی این اتفاق هیچ مربی نمی تواند اظهار نظری داشته باشد و پیش بینی کند که با اتخاذ تدابیر لازم بازیکنش مرتکب اشتباه نشود.

وی افزود: در نیمه اول دو تیم محتاط بازی کردند اما در نیمه دوم با توجه به شناخت لازم نسبت به نقاط ضعف پرسپولیس توانستیم ابتکار عمل را با تغییر در سیستم و روش بازی خود به دست آوریم. در نیمه دوم همانطور که مشاهده کردید گرچه مالکیت پرسپولیس بر توپ و میدان بیشتر بود اما نبض بازی را ما در اختیار داشتیم.

امیر قلعه نویی

سرمربی تیم فوتبال استقلال عملکرد دو تیم را در داربی 66 ستود و اظهار داشت:زمانی که با یک گل از پرسپولیس جلو بودیم چندین موقعیت به دست آوردیم که اگر یکی از آنها گل می شد در پایان نتیجه تساوی رقم نمی خورد.

وی عملکرد سیاوش اکبرپور را به نقد کشید و به نوعی وی را مقصر ناکامی تیمش در کسب برتری مقابل رقیب سنتی قلمداد کرد و ادامه داد: تعجب می کنم چرا سیاوش موقعیت مسلم گلزنی را به راحتی از دست داد من آنقدری که از سیاوش گله دارم از علیزاده گله مند نیستم.

قلعه نویی در پایان گفت: مقابل پرسپولیس دو هدف داشتیم؛ نخست اینکه بازنده نباشیم و اختلاف 9 امتیازی خود با تیم پرسپولیس را حفظ کنیم و دوم اینکه به پیروزی برسیم. من فکر می کنم در این بازی به هر دو هدف خود رسیدیم و فقط چند دقیقه تا کسب پیروزی فاصله داشتیم.