تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با ابراز رضایت از عملکرد ملی پوشان در دیدار برابر کره جنوبی گفت: کره تیم کوچکی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دایی: به جام جهانی صعود می کنیم

علی دایی

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با ابراز رضایت از عملکرد ملی پوشان در دیدار برابر کره جنوبی گفت: کره تیم کوچکی نبود و ما برابر تیمی به نتیجه تساوی دست پیدا کردیم که چهار بازیکنش در اروپا بازی می کنند.

علی دایی پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل کره جنوبی با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی افزود: بازی ایران و کره جنوبی پایاپای بود و نمی توان گفت که کره نسبت به تیم ما برتری داشت. اگر توپی که کره به تیر دروازه زد مبنای برتری این تیم مقابل ما باشد، ما هم در نیمه اول از یک ضربه پنالتی محروم شدیم.

وی ادامه داد: بعد از به ثمر رساندن گل اول نیز در ضد حملات بارها به موقعیت گل رسیدیم و اگر مهاجمان دقت لازم را به خرج می دادند می توانستیم به گل دوم هم دست یابیم و شاید اصلا بازی مساوی تمام نمی شد.

علی دایی

خبرنگاری مدعی شد تیم ایران به صورت اتفاقی به گل برتری دست یافته، سرمربی تیم ملی کشورمان در پاسخ به این خبرنگار اظهار داشت: قبول ندارم که شانسی گل زدیم نکونام با یک ضربه ایستگاهی خوب دروازه کره را باز کرد و نشان داد که در زدن ضربه های ایستگاهی تبحر دارد. در ضربات ایستگاهی به جای شانس باید مهارت داشت که جواد نشان داد مهارت لازم برای این کار را دارد. شما باید توجه داشته باشید که کره هم روی یک ضربه ایستگاهی به گل رسید.

دایی با ابراز اطمینان از صعود ایران به مسابقات جام جهانی یاد کرد و با ابراز رضایت از عملکرد هاشمیان گفت: هاشمیان تا زمانی که در زمین بود عملکرد خوبی داشت و توانست جزو بهترین بازیکنان باشد. حال که بازی مساوی شده شما از من سئوال می کنید که چرا دیر یا زود تعویض کردم در حالی که اگر برنده می شدیم هیچ وقت این سئوالات را نمی پرسیدید.

چونگ مو: از مساوی ناراحتم

هوچونگ مو

سرمربی تیم فوتبال کره جنوبی گفت: از اینکه مقابل ایران گل تساوی را به ثمر رساندیم خوشحالم اما مساوی مقابل ایران برایم ناراحت کننده است.

هو چونگ مو پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل تیم ملی فوتبال کشورمان با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران افزود: در کل باید بگویم دو تیم ایران و کره بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. ما در این بازی برای پیروزی به میدان آمده بودیم. شانس های زیادی به دست آوردیم که فقط  از یکی از آنها استفاده کردیم.

وی ادامه داد: پس از اینکه گل ایران به ثمر رسید توانستیم به بازی بازگشتیم و گل مساوی را به ثمر برسانیم. از اینکه گل مساوی را زدیم خوشحالم اما این که نتوانستیم بیش از یک امتیاز به دست آوریم برایم ناراحت کننده است.

تیم فوتبال کره جنوبی

سرمربی تیم ملی کره در خصوص دلایل تعویض دو بازیکن مطرح تیم ملی کره جنوبی پارک جی سونگ و لیونگ پی یو تصریح کرد: این دو بازیکن پیش از بازی امروز فقط یک جلسه با ما تمرین کرده بودند و هماهنگی لازم با بازیکنان را نداشتند. تفاوت زمانی برای حضور در تهران و ارتفاع این شهر از سطح دریا باعث شد که نتوانیم از دو بازیکن شاخص مان برای 90 دقیقه استفاده کنیم.

خبرنگاری از هو چونگ مو در خصوص صعود تیمهای برتر گروه دوم مسابقات انتخابی جام جهانی در قاره آسیا پرسید که وی در پاسخ گفت: من در این لحظه نمی توانم بگویم که چه تیم هایی از این گروه صعود می کنند ما باید تا آخرین روز صبرکنیم تا هر 5 تیم بازیهای خود را برگزار کنند آن وقت چهره تیمهای صعود کننده مشخص خواهد شد.