تبیان، دستیار زندگی
حضرت آیت الله نور همدانی با اشاره به حضور باشکوه و عظیم ملت ایران در روز 22 بهمن این حضور را نشان از باورهای دینی مردم خواند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آيت الله نوري همداني: بايد وحدت ميان دولت و ملت را حفظ کنيم

 آیت الله نوری همدانی: باید وحدت میان دولت و ملت را حفظ کنیم

حضرت آيت الله نور همداني با اشاره به حضور باشکوه و عظيم ملت ايران در روز 22 بهمن اين حضور را نشان از باورهاي ديني مردم خواند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا، حضرت آيت الله حسين نوري همداني از مراجع تقليد دیروز با حضور در جمع مردم انقلابي قم در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن گفت: حضور مردم در اين روز تاثير بسزاي در حوزه بين المللي و بازتاب هاي جهاني خواهد داشت.

وي افزود: امروز روز تولد حکومت اسلامي و طلوع حق در برابر باطل است و روز يوم الله و مبارکي مي باشد که بايد آن را براي هميشه ماندگار کرد.

اين مرجع تقليد تصريح کرد: بايد به محتواي و برکات انقلاب توجه کنيم و هميشه در صحنه حضور داشته باشيم و امروز وحدت ميان دولت، ملت را حفظ کنيم.

وي تاکيد کرد: انقلاب اسلامي نعمت بزرگي است که خداوند به ما عنايت کرده و بايد قدر آن را بدانيم و هميشه در صحنه حضور يابيم و پشتيبان حکومت اسلام و نظامي اسلامي باشيم.

حضرت آيت الله نوري همداني افزود: 22 بهمن آرمان امام راحل و شهيدان هشت سال دفاع مقدس بود که بايد براي هميشه ماندگار بماند.