تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دربی‌های مختلفی دیدم؛ اما وینگادا هیچ وقت با فكر باخت به میدان نمی‌رود....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

در خصوص قهرمانی نباید زود قضاوت كرد

وینگادا:‌ هیچ وقت به باخت فکر نمی کنم

نلو ویگاندا

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دربی‌های مختلفی دیدم؛ اما وینگادا هیچ وقت با فكر باخت به میدان نمی‌رود.

نلو وینگادا در گفتگو با فارس، اظهار داشت: قرارداد من در تاریخ 31 دسامبر (11 دی) با تیم ملی فوتبال اردن به اتمام رسید اما با توجه به شرایط تیم ملی فوتبال اردن، رئیس فدراسیون اردن از من خواست كه در دو بازی دیگر آنها را تنها نگذارم. با این وضعیت به هیچ وجه اخراجی نیستم و با مسئولان فدراسیون اردن تعامل لازم را داشتم.

وی در خصوص لیگ قهرمانان آسیا عنوان كرد: تیم‌های عربستانی را به خوبی می‌شناسم. الشباب و الرفاه قوی‌ترین تیم‌های عربستان هستند؛ اما ما نیز پرسپولیس ایران هستیم و باور داریم كه می‌توانیم جزء دو تیم صعودكننده باشیم.

نلو ویگاندا

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: داربی‌های مختلفی را دیده ام اما وینگادا هیچ وقت با فكر باخت به میدان نمی‌رود. فوتبال حرفه‌ای است و هر كسی بخواهد برنده شود، باید دقت كند. سعی می‌كنم با شناخت خوب در چند روز آینده تركیب ایده‌آلی در بازی مقابل استقلال پیدا كنم.

وی تصریح كرد: در خصوص قهرمانی نباید زود قضاوت كرد. اجازه بدهید فعلا تمركزم روی داربی باشد. در فوتبال حرفه‌ای یاد گرفتم كه در هر بازی كه پیش رو دارم فقط به آن فكر كنم. اما همین قدرمی گویم كه آینده پرسپولیس درخشان است.

وینگادا در جواب سئوالی مبنی بر میزان اطلاعاتش از پرسپولیس تاكید كرد: من فوتبال ایران را تا حدودی می‌شناسم. از سال 1996 كریم باقری و علی كریمی را دیده‌ام. آنها بازیكنان بسیار خوب و با كیفیتی بالا هستند.