تبیان، دستیار زندگی
در پی كسب نتایج ضعیف و دست یابی نیافتن به اهداف تعیین شده، سرمربی برزیلی تیم چلسی از این تیم اخراج شد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اسكولاری از چلسی اخراج شد

اسکولاری

در پی كسب نتایج ضعیف و دست یابی نیافتن به اهداف تعیین شده، سرمربی برزیلی تیم چلسی از این تیم اخراج شد.

به نقل از ایسنا، تنها 48 ساعت پس از تساوی صفر بر صفر و ناامید كننده‌ تیم فوتبال چلسی انگلستان برابر هول سیتی، سران این باشگاه سرمربی برزیلی خود را اخراج و درباره این اقدام شگفت‌انگیز اعلام كردند: «نتایج و عملكرد تیم در روزهای سرنوشت‌ساز فصل بدتر شده است.»

شبكه‌ تلویزیونی sky انگلیس هم از ابراز تاسف اسكولاری خبر داد. سرمربی سابق تیم‌های ملی برزیل و پرتغال در این باره گفت: «تجربه‌ گرانبهایی بود. متاسفم كه دوران حضورم طولانی‌تر نشد. برای چلسی در هر سه رقابتی كه هنوز در آن شركت دارد، آرزوی موفقیت می‌كنم.»

اسکولاری

تیم فوتبال چلسی در جدول كنونی رقابت‌های لیگ برتر در مكان چهارم قرار گرفته و با منچستریونایتد صدرنشین هفت امتیاز فاصله دارد. آبی‌ها به مربیگری اسكولاری 60 ساله این هفته در خانه برابر هال سیتی كه ضعیف‌ترین خط دفاعی را در میان همه 20 تیم حاضر در لیگ برتر انگلیس داراست، به تساوی صفر بر صفر رضایت دادند و همین تساوی باعث شد تا آستون ویلا از آنها پیشی گرفته و در مكان سوم جدول جای بگیرد.

براساس اعلام باشگاه چلسی ری ویلكینز، دستیار اسكولاری به طور موقت هدایت آبی‌ها را به عهده گرفت، همچنین از جان فرانكو زولای ایتالیایی و گاس هیدنیك هلندی در فهرست مربیان مدنظر مسئولان باشگاه چلسی هستند.