تبیان، دستیار زندگی
تاكید كرد: اعزام تیم ملی كشتی فرنگی به جام جهانی منتفی است رییس فدراسیون كشتی بار دیگر تاكید كرد كه تیم ملی كشتی فرنگی به مسابقات جهانی گرجستان اعزام نمی‌شود. محمدرضا طالقانی پس از مراجعت از مكه مكرمه در نشست مشتركی با دكتر م...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

محمدرضا طالقانی تاكید كرد:

اعزام تیم ملی كشتی فرنگی به جام جهانی منتفی است


رییس فدراسیون كشتی بار دیگر تاكید كرد كه تیم ملی كشتی فرنگی به مسابقات جهانی گرجستان اعزام نمی‌شود.

محمدرضا طالقانی پس از مراجعت از مكه مكرمه در نشست مشتركی با دكتر محمد توكل نایب رئیس فیلا و پروفسور امیر حمیدی (رئیس انستیتو كشتی ) درباره مسائلی چون جلسه هیات رئیسه در روز 13 مهر، مسائل برون مرزی، ‌مقررات جدید داوری در كشتی و مسابقات آینده بین المللی و در راس آنها جام آسیا به بحث و تبادل نظر پرداختند.

طالقانی در پایان این جلسه در رابطه با اعزام تیم به مسابقات جام جهانی كشتی فرنگی گفت: به دلیل اینكه بنا داریم از این پس برای اعزام كشتی گیران به مسابقات بین المللی مسابقه انتخابی برگزار كنیم و با توجه به زمان كم باقیمانده تا مسابقات جام جهانی گرجستان و اینكه فرصت كافی برای مسابقه انتخابی وجود ندارد ، اعزام تیم به این مسابقات منتفی است.

حضور پارك كی وون در تهران

هم‌گروهی ایران با مصر، تونس و الجزایر در مسابقات كشورهای اسلامی


پارك كی وون پس از پشت سرگذاشتن تعطیلات خود، هفته‌ی آینده وارد تهران می‌شود.

پارك پس از حضور در تهران، تمرینات تیم ملی بزرگسالان را با موافقت فدراسیون والیبال در سالن تمرین باشگاه پیكان پیگیری می‌كند.

مهمترین رویدادی كه تیم ملی كشورمان در آن شركت می‌كند مسابقات كشورهای اسلامی است كه فروردین ماه سال آینده در جده برگزار می‌شود.

تیم ملی كشورمان همراه با تیم‌های مصر، تونس و الجزایر به عنوان مهم‌ترین مدعیان كشورهای اسلامی جهان در یك گروه قرار دارند.

احتمال می‌رود برای حضور در این مسابقات 24 تا 25 كشور اعلام آمادگی كنند.

مسابقات سپك تاكرا قهرمانی جهان؛

اولین پیروزی تیم ایران مقابل پاكستان


تیم ملی سپك تاكرای كشورمان در اولین بازی خود در رقابت های جهانی, تیم پاكستان را مغلوب كرد.

تیم ملی سپك تاكرای ایران در اولین دیدار خود در هجدهمین دوره رقابت های قهرمانی جهان با نتیجه دو بر صفر مقابل تیم پاكستان به پیروزی رسید.

بازیكنان ملی پوش كشورمان در این بازی در دو گیم متوالی و با امتیازهای 21 بر 12 و 21 بر 15 حریف خود را شكست دادند.

عثمان سن سبیلی به عنوان سرگروه آرمین فرازمند و قاسم ظریف سه بازیكن اصلی و محمود شكری و امیر آزاد روش, بازیكنان ذخیره تیم كشورمان در این مسابقه بودند.

سپك تاكراى قهرمانى جهان - تیم ایران به كانادا باخت

تیم ملى سپك تاكرا ایران در دومین بازى خود در هجدهمین دوره رقابت هاى سپك تاكراى قهرمانى جهان در مقابل تیم كانادا با نتیجه ۲ بر یك شكست خورد.

در این دوره از مسابقات تیم هاى۲۰ كشور حضور دارند و این نخستین حضورتیم كشورمان در مسابقات برون مرزى است.

بازیكنان كشورمان در این بازى كه امروز سه شنبه برگزار شد ، گیم هاى اول و سوم را با نتایج ۲۲ بر۲۰ و۱۷ بر۱۵ به حریف واگذار كردند وگیم دوم را با نتیجه ۲۱ بر۱۶ به سود خود خاتمه دادند.

عثمان سن سبیلى به عنوان كاپیتان ، آرمین فرازمند و قاسم فصحت سه بازیكن اصلى و مهدى نفر، محمود شكرى و امیر ازاد روش سه نفر ذخیره این مسابقه بودند.

ایران تنها نماینده كشورهاى غرب اسیا در این دوره از مسابقات مىباشد.

داور اول این مسابقه "چو اونگ كونگ هون " از كره جنوبى و داور دوم"احمد جمال" از مالزى بودند.