تبیان، دستیار زندگی
ار جدید كارت تبیان ) دوستان تبیانی! با توجه به درخواست های شما عزیزان ارائه توضیحاتی را در زمینه عضویت و دریافت كارت ویژه، لازم می دانیم:  در اولین همایش كاربران تبیان كه در یك سالن 600-550  نفری برگزار گردید، پس ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قابل توجه اعضاء ( اخبار جدید كارت تبیان )

دوستان تبیانی! با توجه به درخواست های شما عزیزان ارائه توضیحاتی را در زمینه عضویت و دریافت كارت ویژه، لازم می دانیم:

در اولین همایش كاربران تبیان كه در یك سالن 600-550  نفری برگزار گردید، پس از بررسی اسامی ثبت نام شدگان، اسامی 417 تن از اعضا مشخص گردید كه به یمن حضور در گردهمایی، امكان دریافت كارت ویژه را داشتند. 131 نفر از این افراد، به موقع ثبت نام كرده و مدارك خویش را ارسال كرده بودند و كارت آنها در همان روز همایش توزیع شد. 47 كارت دیگر  مربوط به افرادی كه ثبت نام كرده ولی كارت خود را دریافت  نكرده بودند، نیز آماده  است .  آنها نیز می توانند در تاریخ مذكور جهت دریافت كارت خود اقدام نمایند . مابقی 286 نفر حاضر در همایش، امكان دریافت كارت را داشتند لذا مدارك آنان بررسی گردید( تأیید نهایی بودن و ارائه عكس با كیفیت مناسب، از شروط دریافت كارت بود) كه پس از بررسی، هم اكنونكارتهای 208 نفر آماده است و كاربران از تاریخ 13/7/83 از ساعت 9 صبح الی 12 و13:30 الی 16 با مراجعه به روابط عمومی تبیان می توانند كارت خود را دریافت نمایند؛ 78 نفر باقیماندهدر صورت ارسال مدارك تأیید نهایی بودن، داشتن عكس مناسب و كامل بودن اطلاعات عضویت ، حداكثر تا تاریخ 12/7/83 دارای كارت خواهند شد كه در اطلاعیه های بعدی نحوه دریافت كارت برای این دوستان اعلام خواهد شد. چنانچه كاربری برگه ثبت نام در همایش را داشته باشد ولی نامش در لیست 417 نفره نباشد، می تواند با شماره تلفن 6412172 داخلی 105 تماس حاصل كرده و برای رفع مشكل اقدام نماید.( در صورتی كه این برگه را گم كرده اید باید ما را از صدور كارت معذور بدارید. انشاء الله دفعات بعد.)

ما امیدواریم بتوانیم در طول سال 83 تعداد 300 الی 400 نفر دیگر را نیز به عنوان عضو ویژه بپذیریم( نمایشگاه رمضان نزدیك است) . پس چنانچه مایل به دریافت كارت هستید نكات زیر را جدی بگیرید:

1. سریعاً برای تأیید نهایی شدن اقدام كنید.

2. عكس مناسب بفرستید( ترجیحاً پستی، یا عكسی با كیفیت بالا ایمیل كنید).

3. اطلاعیه های سایت را پی گیری كنید.