تبیان، دستیار زندگی
زی تیم ما است سفر به كشورهایی مانند ایران فرصت خوبی برای آماده‌سازی تیم‌مان است. یورگن كلینزمن، سرمربی تیم فوتبال آلمان در گفت‌وگو با شبكه‌ی تلویزیونی آلمان در خصوص سفر تیم ملی كشورش به كشورهای آسیایی مانند ایران گفت: چنین ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

كلینزمن:

سفر به ایران فرصت خوبی برای آماده‌سازی تیم ما است


سفر به كشورهایی مانند ایران فرصت خوبی برای آماده‌سازی تیم‌مان است.

یورگن كلینزمن، سرمربی تیم فوتبال آلمان در گفت‌وگو با شبكه‌ی تلویزیونی آلمان در خصوص سفر تیم ملی كشورش به كشورهای آسیایی مانند ایران گفت: چنین سفرهایی فرصت بسیار خوبی برای آماده‌سازی هر چه بیشتر تیم ما به شمار می‌رود. شكل‌دهی تیم در این گونه سفرها به پایه‌ریزی و تركیب تیم در بازی‌های بزرگ در تورنمنت‌های مختلف كمك بزرگی می‌كند.

وی ادامه داد: دیدار با تیم‌های آسیایی ارزش زیادی برای ما دارد، چه ایران باشد، چه تایلند.

سرمربی تیم ملی آلمان در رابطه با برگزاری جام كنفدراسیون‌ها در ماه ژوئن سال 2005 در آلمان گفت: برگزاری این بازی‌ها در آلمان به عنوان یك الگوی تمرینی برای ما خیلی مهم است. چرا كه می‌توان از طریق آن اطلاعات ورزشی و سازمانی به دست آوریم و از آنها در برگزاری مسابقات جام جهانی 2006 كه در آلمان برگزار می‌شود، استفاده كنیم.

وی در مورد بازی تیم آلمان در مسابقات جام جهانی 2006 گفت: ‌هر كدام از بازكینان تیم ما از پتانسیل خاص خود برخوردارند. ضمن این كه آنها برای رشد و پیشرفت خود 2 سال دیگر فرصت دارند.

كلینزمن با اشاره به نتایج حضورش در كنگره‌ی مربیان یوفا در استكهلم گفت: برای ما مهم است كه فوتبال، شمال، مركز و جنوب آمریكا و همچنین آسیا را مورد بررسی قرار دهیم. ضمن این كه مهم است بازی كشورهای دیگر را نیز مشاهده كنیم.