تبیان، دستیار زندگی
سرمربی پرتغالی تیم فوتبال پرسپولیس تهران بامداد امروز(یکشنبه) از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) وارد تهران شد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برای هدایت تیم فوتبال پرسپولیس تهران؛

نلو وینگادا وارد تهران شد

نلو وینگادا

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال پرسپولیس تهران بامداد امروز(یکشنبه) از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) وارد تهران شد.

نلو وینگادا که توافقات نهایی خود را با مسئولان باشگاه پرسپولیس انجام داده است، بامداد امروز وارد تهران شد تا از ساعاتی دیگر تمرینات تیم فوتبال این باشگاه را زیر نظر بگیرد.

وینگادا را در امر هدایت تیم فوتبال پرسپولیس، علاوه بر افشین پیروانی به عنوان دستیار اول، دو مربی خارجی نیز همراهی خواهند کرد که هنوز اسامی آنها اعلام نشده است. قرار است این مربی پرتغالی امروز پس از امضا قراردادنهایی با عباس انصاریفرد، تمرینات پرسپولیس برای دیدار با استقلال را زیر نظر بگیرد.

وی پیشینه فعالیت در تیم‌های بلننسه، آكادمیكا، سینترس، بنفیكا، مارتیمو، الزمالك و ویداد كازابلانكا را دارد و تیم‌های ملی اردن، عربستان، زیر 23 سال مصر و زیر 20 سال پرتغال را نیز هدایت كرده است.

وینگادا: یک پرسپولیسی ام

نلو وینگادا

سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس در نخستین اظهار نظرش پس از ورود به تهران ابراز امیدواری کرد هواداران پرشمار این تیم وی را به عنوان عضوی از خانواده خود بپذیرند.

به نقل از مهر، " ادواردو مانوئل مارتینیو وینگادا" که بامداد امروز از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد کشورمان شد در نخستین اظهار نظر خود گفت: با توجه به فعالیت هایی که در قاره آسیا داشته ام شناخت نسبی از فوتبال ایران دارم و امیدوارم این شناخت به من کمک کند.

وی با بیان اینکه دیدار این تیم برابر داماش گیلان را تماشا کرده، خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانم به کمک سایر همکارانم در کادر فنی و همت بازیکنان، پرسپولیس را به جایگاه شایسته ای برسانیم.

نلو وینگادا

سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس خبر حضور دو دستیار خارجی دیگر در کادر فنی پرسپولیس را تایید کرد و تصریح کرد: امیدوارم همه خانواده پرسپولیس دست در دست هم دهند تا این تیم را به موفقیت برسانیم.

وی در پاسخ به این پرسش که کارش را از چه زمانی آغاز خواهد کرد و آیا حضورش در پرسپولیس قطعی شده است؟، اظهار داشت: من از این لحظه یک پرسپولیسی هستم و از امروز هم کارم را با این تیم شروع خواهم کرد.

وینگادا نسبت به آینده ابراز امیدواری کرد و گفت: من به آینده خوشبین هستم و امیدوارم هواداران پرسپولیس مرا به عنوان عضوی از خانواده خود بپذیرند تا بتوانیم به کمک یکدیگر این تیم را به جایگاه شایسته ای در لیگ برسانیم.