تبیان، دستیار زندگی
رییس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) با اشاره به وظیفه بزرگ ناظران شورای نگهبان در صیانت از آرای مردم تصریح کردند: هیچ کس حق ندارد در رای مردم دخالت نماید و به خاطر نظر شخصی خود، رای دیگران را عوض کند لذا ناظران باید مواظب باشند تا در امانت خیانت نش
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حضرت آیت‌الله مصباح یزدی :

هیچ کس حق دخالت در رای مردم را ندارد

حضرت آیت‌الله مصباح یزدی ،هیچ کس، حق دخالت، در رای، مردم، را ندارد

رییس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) با اشاره به وظیفه بزرگ ناظران شورای نگهبان در صیانت از آرای مردم تصریح کردند: هیچ کس حق ندارد در رای مردم دخالت نماید و به خاطر نظر شخصی خود، رای دیگران را عوض کند لذا ناظران باید مواظب باشند تا در امانت خیانت نشود.

به گزارش مرکز خبر حوزه، آیت‌الله مصباح‌یزدی شب گذشته در دیدار هیأت نظارت شورای نگهبان استان قم با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشتند:ارزش‌هایی که در جامعه به برکت خون شهدا احیا شده نزد ما امانت است و باید در حفظ آن تلاش کنیم.

ایشان افزودند: این امانت‌هایی که در اختیار نسل امروز است، باید برای نسل آینده حفظ شود در غیر این صورت به خون شهدا خیانت شده است.

آیت‌الله مصباح‌یزدی گفتند: امروز قدرت کشور به دست همه مردم است و تک تک افراد در سرنوشت این کشور موثر‌اند و نمونه بارز آن شرکت در انتخابات است.

عضو جامعه مدرسین حوزه با اشاره به سنت‌های الهی که در قرآن مکرر به آن تاکید شده خاطرنشان کردند: اگر به عهدی که با خدا بسته‌ایم وفا کنیم و امانت‌هایی که به ما سپرده شده را حفظ کنیم قطعاً به سعادت دنیا و آخرت خواهیم رسید.

ایشان افزودند: تکلیف ما امروز بسیار سنگین است و مهمترین آن حفظ ارزش‌های اسلامی است.

رییس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) گفتند: در مقابل کسانی که می‌خواهند با گرایش‌های لیبرالیستی و یا توسعه فرهنگ غربی، ارزش‌های اسلامی را در کشور به سابق برگردانند باید فریاد زد.

عضو جامعه مدرسین حوزه، استفاده از اموال عمومی برای مسئله شخصی را بدترین خیانت در امانت دانسته و گفتند: اگر کسی در محل کار خود به بهانه جلسات اداری ارباب رجوع را رد کند به امانت خدا که به دست او سپرده شده خیانت کرده است.