تبیان، دستیار زندگی
بالدینی: امیدوارم تصمیم سرمربی رم تغییر كند رودی فولر سرمربی رم پس از شكست سه بر یك برابر بولونیا از سمت خود استعفا داد. هنوز با این پیشنهاد فولر موافقت نشده است. فرانكو بالدینی مدیر ورزشی رم در این باره گفت: فولر به ما پیشنه...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رودی فولر استعفا داد

بالدینی: امیدوارم تصمیم سرمربی رم تغییر كند

رودی فولر سرمربی رم پس از شكست سه بر یك برابر بولونیا از سمت خود استعفا داد.

هنوز با این پیشنهاد فولر موافقت نشده است. فرانكو بالدینی مدیر ورزشی رم در این باره گفت: فولر به ما پیشنهاد استعفا داده است. اما ما می‌كوشیم تا او نظرش را عوض كند. از فولر تقاضا می‌كنم تا در تصمیمش تجدید نظر كند. چرا كه او تنها مسوول این ناكامی نیست. ما همه شاهد دیدار رم بودیم. از او می‌خواهم كه پس از پشت سر گذاشتن این بحران هر تصمیمی را كه می‌خواهد بگیرد. اما فكر می‌كنم فولر اراده‌ی پولادینی دارد و نمی‌توان او را منصرف كرد.

باشگاه رم امروز در مورد استعفای فولر تصمیم نهایی را خواهد گرفت. بالدینی در این باره گفت: امروز صبح پس از پایان نخستین جلسه‌ی تمرینات در این باره تصمیم نهایی را خواهیم گرفت. باید به عقیده‌ی فولر احترام گذاشت این تصمیم توسط مردی مستقل، زیرك و قدرتمند گرفته شده است. تنها امیدوارم كه احساسات بر او چیره نشده باشد.

سرمربی پیشین تیم ملی آلمان تنها دو هفته پیش از شروع رقابت‌های سری آ ایتالیا جانشین چزاره پراندلی شد. او از همان ابتدا با آنتونیو كاسانو مرد میانی تیمش درگیر شد.

كاپلو و نمایش ناامید كننده‌ی یوونتوس

تاسف كارلو ماتزونه برای رم و فولر فابیو كاپلو سرمربی یوونتوس از تساوی خانگی تیمش برابر پالرمو راضی نیست.

كاپلو پس از پایان این دیدار گفت: ما بیش از اندازه برابر دروازه‌ی پالرمو آرام بودیم. موقعیت‌های مناسبی را بوجود آوردیم و عملكرد خوبی داشتیم. این تك امتیاز را باید بدون هیچ تاسفی پذیرفت.

فرانچسكو گیدولین سرمربی پالرمو كه گروهش در هیچ یك از دیدارهای این فصل شكست نخورده است در این باره گفت: ازعملكرد مردانم راضی هستم. ما در دیدار برابر یوونتوس بهتر از دیدارهای گذشته برابر اینتر و فیورنتینا ظاهر شدیم. در دل آلپی به چند مشكل برخوردیم آنها تونی را به خوبی مهار كرده بودند.

كارلو ماتزونه سرمربی سرشناس و كهنه‌كار بولونیا پس از پیروزی بزرگ تیمش و استعفای رودی فولر در مرزی از خوشحالی و تاسف به سر می‌برد. هوادار همیشگی رم در این باره گفت: برای فولر بسیار متاسفم. رم زمان وحشتناكی را تجربه می‌كند و تنها امیدوارم كه آنها فرد مناسبی را جانشین فولر كنند. اكنون باید ستارگان این تیم برای نمایش ضعیف خود پاسخگو باشند.

مارسل دسایی، سرمربی جدید غنا

غنا تصمیم دارد مارسل دسایی را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی این كشور انتخاب كند.

هنوز به كاپیتان پیشین تیم ملی فرانسه پیشنهاد رسمی از سوی غنا ارایه نشده است. نماینده‌ی آفریقا دیدارهای دشواری را برای صعود به مرحله‌ی نهایی رقابت‌های جام جهانی 2006 آلمان پیش رو دارد.

ماریانو بارتو سرمربی پیشین غنا ابتدای این ماه بركنار شد. جو آگری معاون وزیر ورزش غنا در ژوهانسبورگ اعلام كرد دسایی شانس نخست هدایت تیم ملی فوتبال كشور است: مارسل دسایی بهترین گزینه است. امیدوارم هر چه زودتر با او به توافق برسیم تا او كارش را شروع كند.

دسایی متولد غنا است اما در همان سن كودكی به وسیله‌ی یك دیپلمات فرانسوی به اروپا سفر كرد. او پیشتر برای ادامه‌ی حرفه‌اش در غنا ابراز تمایل كرده بود. دسایی پس از پایان رقابت‌های یورو 2004 از تیم ملی فرانسه خداحافظی كرد.

دومنك: حضور آنری برای فرانسه حیاتی نیست

رموند دومنك، سرمربی فرانسه ادعا می‌كند حضور تیری آنری در گروهش حیاتی و حتمی نیست و در صورت ناآماده بودن بی‌تردید از تركیب اصلی خط می‌خورد.

دومنك در این باره گفت: باید خط حمله‌ای را پیدا كنم كه گل‌های فراوانی را به ثمر برساند. حضور تیری آنری حیاتی نیست. نمی‌توان تیمی را تنها بر پایه آنری ساخت. چرا كه اگر او مصدوم شود یا آماده نباشد در شرایط دشوار و سختی گرفتار خواهیم شد. نگران آنری هستم. او تنها در یكی از شش دیدار گذشته فرانسه گل زده است. (دو گل در دیدار برابر سوییس در یورو 2004) هنگامی كه بازیكنی اعتماد به نفسش را از دست می‌دهد، دیر به توپ می‌رسد و جایگیری اشتباهی دارد و امیدوارم مشكل آنری هر چه زودتر حل شود. او دوره‌ی بدی را تجربه می‌كند.

مهاجم آرسنال در هر سه دیدار گذشته فرانسه در گروه دومنك به میدان رفته است. پگای لیوندلا و لوئیس ساها در دو دیدار دوستانه قبلی فرانسه، انتخاب‌های دوم سرمربی فرانسه پس از تیری آنری بودند.