تبیان، دستیار زندگی
معاونت پژوهشی سازمان تبلیغات از نویسندگان و ناشران دعوت كرد آثار خود را برای حضور در سومین جشنواره «كتاب دین و پژوهش‌های برتر» تا 20 اسفند ماه به دبیرخانه این جشنواره ارسال كنند
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

20  اسفند، پايان مهلت ارسال آثار به جشنواره «كتاب دين و پژوهش‌هاي برتر»

20  اسفند، پایان مهلت ،ارسال، آثار، به، جشنواره، «كتاب دین و پژوهش‌های برتر،»

معاونت پژوهشی سازمان تبلیغات از نویسندگان و ناشران دعوت كرد آثار خود را براي حضور در سومين جشنواره «كتاب دين و پژوهش‌هاي برتر» تا 20 اسفند ماه به دبیرخانه اين جشنواره ارسال كنند.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، آرمين سليماني، مسوول امور رسانه‌اي سازمان تبليغات اسلامي، با اشاره به اين كه اين جشنواره به صورت دوسالانه برگزار مي‌شود، اظهار داشت: تاكنون دو دوره از جشنواره «كتاب دين و پژوهش‌هاي برتر» برگزار شده است.

وي افزود: در سومين دوره اين جشنواره، آثار چاپ شده و پژوهش‌هاي انجام شده از بهمن 85 تا بهمن 87 شركت داده مي‌شوند و علاقه‌مندان تا 20 اسفند ماه فرصت دارند آثار خود را به دبيرخانه جشنواره كتاب دين ارائه دهند.

سليماني درباره موضوعات آثار اين جشنواره يادآور شد: نويسندگان و ناشران مي‌توانند دو نسخه از كتاب‌ها و پژوهش‌هاي خود را در زمينه «علوم قرآن و حديث»، «فقه و مباني حقوق اسلامي»، «كلام، فلسفه، عرفان و اخلاق اسلامي»، «تاريخ، فرهنگ و تمدن اسلامي»، «دين، علوم انساني و حوزه‌هاي مرتبط»، به دبيرخانه جشنواره ارسال كنند.

دبیرخانه جشنواره «كتاب دين و پژوهش‌هاي برتر» در تهران، خیابان ولیعصر(عج)، خیابان زرتشت غربی، سازمان تبلیغات اسلامی واقع شده است.