تبیان، دستیار زندگی
بازی تبیان – افتخار 4/7/83 تیم فوتبال تبیان كه با 3 پیروزی و 2 شكست به مرحله بعد جام رسانه ها و بنزین صعود كرده بود شنبه شب و در اولین دیدار مرحله دوم خود به مصاف تیم قدرتمند و بدون شكست افتخار رفت كه موفق شد در پایان 30 دقی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تبیان نوار پیروزی های افتخار را پاره كرد

بازی تبیان – افتخار

4/7/83


تیم فوتبال تبیان كه با 3 پیروزی و 2 شكست به مرحله بعد جام رسانه ها و بنزین صعود كرده بود شنبه شب و در اولین دیدار مرحله دوم خود به مصاف تیم قدرتمند و بدون شكست افتخار رفت كه موفق شد در پایان 30 دقیقه بازی نفس گیر 3 بر 1 حریف خود را مغلوب سازد و بدین ترتیب اولین شكست افتخار را رقم بزند.

در این بازی كه بسیار حساس و دیدنی بود در ابتدا و روی اشتباه خط دفاع تبیان تیم افتخار به گل رسید سپس در ادامه و با طراحی حملات مقصود و روی حركت علیرضا بابایی از كنار خط مصطفی غفاری را صاحب موفقیت كرد و او با یك ضربه حساب شده توپ را درون دروازه امیر وفایی دروازه بان خوب افتخار قرار داد تا نیمه اول دو تیم به نتیجه 1 بر 1 رضایت دهند.

در همین حال بود كه علیرضا اكبر پور بازیكن تكنیكی استقلال و ایوب اصغرخانی بازیكن اسبق این تیم و فوتسال استقلال كه به دعوت بخش ورزشی سایت تبیان برای دیدن این بازی به محل مسابقات آمده بودند هم در جایگاه میهمانان ویژه قرار گرفتند .

در تركیب تیم تبیان این نفرات قرار داشتند : علی قاسمی ، سهیل شادمان ، علیرضا بابایی ، مصطفی غفاری ، مسلم جوادی ، محمودرضا بابایی ، صادق محمدی ، روح الله محمدی ، محمدرضا انصاری  كه نسبت به دو بازی قبل ، روح الله محمدی كه بعلت گرفتاری های شخصی غایب بود با بازگشتش تیم تبیان را منسجم تر كرده بود.

در نیمه دوم و با صحبتهای مربیان و ایوب اصغرخانی تیم تبیان بازی را در دست گرفت و با ارایه یك بازی هجومی و منطقی 2 بار توسط مسلم جوادی و روح الله محمدی به گل رسید تا 3 گل زیبای تیم تبیان پایان بخش این بازی حساس شود. در طول بازی بارها برتری تكنیكی و قدرتی بازیكنان تبیان بر تیم حریف به چشم آمد بطوریكه مسلم جوادی بارها با دریبل های خود و حركات زیبایش دفاع افتخار را آزار داد و از سوی تماشاگران لقب علی كریمی گرفت.

در حاشیه جام رسانه ها و بنزین

- محمود یاوری مربی كهنه كار فوتبال كشورمان به همراه هوشنگ نصیرزاده كارشناس داوری فوتبال و علیرضا اكبرپور بازیكن استقلال از میهمانان ویژه ای بودند كه از نزدیك بازیها را تماشا می كردند.

-هنگامیكه مصطفی غفاری یار چپ پا و شوتزن تبیان در كناره ها حركت می كرد محمود یاوری و اكبرپور با دقت به حركات او نگاه می كردند بطوریكه یاوری طاقت نیاورد و از بازیكنان تبیان نام و مشخصات او را پرسید و گفت : او بهترین بازیكن زمین است و اگر كمی تلاش كند آینده خوبی خواهد داشت.

- در همین جا ما هم به مدیران تبیان پیشنهاد می كنیم كه با سرمایه گذاری روی بچه های تیم و ترانسفر آنها به باشگاههای اروپایی به فكر كسب درآمد و ارز آوری هم باشند.( شوخی )

- داوری در این دیدار در اكثر اوقات به ضرر بچه های تبیان بود هر چند كه داوران زحمتكش این مسابقات بی غرض بودند اما كارشناس داوری برنامه نود هوشنگ نصیرزاده بارها اشكالات آنها را گوشزد كرد و در صحنه ای معتقد به اخراج دروازه بان حریف بود كه داور با یك كارت زود از آن گذشت به هر حال با حضور یاوری و نصیرزاده بحث كارشناسی همچون برنامه 90 داغ بود.

- از سوی مسئولان برگزاری هدیه و دسته گلی به رسم یادبود به میهمانان ورزشی حاضر اهداء شد .

- شهروز احمدپور و آرش ظلی پور خبرنگاران خوش اخلاق روزنامه 90 بارها و در طول بازی  تیم تبیان را تشویق می كردند و از برد آنها خوشحال بودند .

- در ابتدای بازی دو تیم افتخار و تبیان در كنار هم عكس یادگاری انداختند.

- بچه های تیم تبیان معتقد بودند قدم اكبرپور برای آنها خوش و خوب بود چرا كه آنها بازی مساوی را به برد تبدیل كردند.

- شایان ذكر است كه تیم افتخار تا قبل از این بازی شكست نخورده بود.

- علیرضا اكبر پور كه به همراه دو برادرش و ایوب اصغرخانی و محمد امینی از بازیكنان تراكتورسازی بنا به دعوت بخش ورزشی تبیان آمده بودند در پایان بازی عكسی را به یادگاری با تیم تبیان انداختند.

- از سوی بخش ورزشی تبیان هدیه ای به رسم یادبود و تشكر از اكبرپور به وی اهداء شد .

- حضور اكبرپور باعث شده بود تا حاضرین و خبرنگاران با او صحبت و مصاحبه كنند و شور و حال خاصی به بازی ها داده بود.

- بازیكنان تبیان پس از بازی به سمت بچه های افتخار رفتند و علاوه بر دلجویی با آنها به خوش و بش پرداختند.

- مسلم جوادی برای تبیان در هر بازی گل به ثمر رسانده و اگر جدول آقای گل مسابقات ثبت می شد شاید او بعنوان آقای گلی می رسید.

- ناصری مدیر روابط عمومی شركت پخش فرآورده های نفتی از حضور هوشنگ نصیر زاده در محل برگزاری جام رسانه ها و بنزین تقدیر به عمل آورد .

- علیرضا اكبرپور تیم تبیان را تیم خوب و منظمی خواند و اعتقاد داشت می تواند به دور یك هشتم و مرحله بعد صعود كند.

- عباس عباس زادگان عكاس زحمتكش تبیان هم مرتباً در حال شكار سوژه ها و عكس گرفتن بود.

- بازی آخر شنبه شب دربی مطبوعاتی پایتخت بود كه بین دو تیم نود و خبر ورزشی برگزار شد و علیرغم حساسیت های بسیار در پایان و در حالیكه دو تیم مساوی بودند ( 3-3) تیم خبر ورزشی با زدن یك گل از روی نقطه پنالتی 4 بر 3 نود را شكست داد.

- عكس یادگاری مصطفی غفاری و علی قاسمی از با زیكنان تیم تبیان با  علیرضا اكبر پور هم دیدنی است .

- تبیان بازی دوم خود را دوشنبه شب با تیم قدرتمند و هماهنگ  خبر ورزشی برگزار خواهد كرد .

- بازیكنان تیم تبیان كه از برد خوشحال بودند از سرپرست و مربی خود پاداش می خواستند .

- در تیم تبیان محمودرضا بابایی با 21 سال سن بعنوان كوچكترین و محمدرضا انصاری با 50 سال سن بعنوان بزرگترین بازیكن حضور دارند.

در پایان از مسئولان برگزاری و تیم داوری و به خصوص آقایان مددی و لیاقت ورز كه در هر چه بهتر برگزار كردن مسابقات زحمت می كشند تشكر و قدردانی كرده و امیدواریم شركت ملی پخش فرآورده های نفتی كه به نیت ترویج فرهنگ دوچرخه سواری و استفاده صحیح از بنزین دست به انجام این مسابقات زده الگوی مناسبی برای سایر ارگانها و سازمانهای مربوطه باشد.