تبیان، دستیار زندگی
‌ نسل سوم در عین حال كه مادری خلاق،‌ فعال و پركار می‌خواهد‌، نیازمند مادری است كه به معنای واقعی حضورش را در خانه احساس كند. طبیب زاده تصریح كرد:‌ همچنان كه زنان شاغل در جامعه نقش‌آفرین و تأثیرگذار هستند نباید وظیفه مادری خود را فراموش كنند كه غفلت در ا
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

زنان و فراموش کردن وظایف!

مادر

غفلت زنان در انجام وظیفه مادری ، خیانتی بزرگ است.

اولین رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان گفت:‌ فراموش كردن وظیفه مادری بزرگترین خیانت یك زن است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، منصوره طبیب زاده اولین رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان در نخستین همایش هم اندیشی اعضای این شورا گفت:‌ مهمترین عامل در پیشرفت و شكل‌گیری این شورا اهمیت و دقت نظر ریاست جمهوری وقت آن زمان،‌ یعنی مقام معظم رهبری بودند.

وی افزود:وقتی قرار بود جلسات شورا در محضر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای برگزار شود ، ایشان بهترین ساعات روز را برای برگزای جلسات انتخاب می‌كردند و با فراغ بال به سخنان اعضای شورا گوش می‌دادند.  با دقت در برنامه‌ها و طرح‌های پیشنهادی، ‌بررسی‌های لازم را انجام داده و تكلیف شورا را در پرداختن به امور روشن می‌ساختند.

همچنان كه زنان شاغل در جامعه نقش‌آفرین و تأثیرگذار هستند ، نباید وظیفه مادری خود را فراموش كنند كه غفلت در این امر خیانتی بزرگ است.

طبیب زاده اظهار داشت:‌ بیشترین وظیفه ما به عنوان زنان فرهنگی و اجتماعی در حال حاضر در قبال نسل سومی‌ها ، پاسخگویی به سؤالات این نسل است.

اولین رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان افزود: نسل سومی‌ها و فرزندان انقلاب شاهد غیبت پدر در دوران انقلاب و جنگ بوده‌اند و به حد كافی آسیب دیده‌اند و نباید با غیبت مادرخانواده هم دچار آسیب بیشتری شوند.

وی تأكید كرد:‌ نسل سوم در عین حال كه مادری خلاق،‌ فعال و پركار می‌خواهد ‌، نیازمند مادری است كه به معنای واقعی حضورش را در خانه احساس كند.

طبیب زاده تصریح كرد:‌ همچنان كه زنان شاغل در جامعه نقش‌آفرین و تأثیرگذار هستند ، نباید وظیفه مادری خود را فراموش كنند كه غفلت در این امر خیانتی بزرگ است.

یك زن وقتی می‌تواند به عنوان یك الگوی مناسب در جامعه مطرح باشد كه در سه بعد پرورش خود ، پرورش خانواده و حضور در جامعه تأثیر گذار و مثمرثمر واقع شود.

طبیب زاده ابراز داشت:‌ پرداختن به هر یك از این ابعاد به تنهایی نمی‌تواند برای رسیدن به اهداف یك زن نمونه فرهنگی اجتماعی مؤثر باشد.

وی تصریح كرد:‌ در طی بیست سال گذشته به نقطه نظرات و شرایط خوبی در حوزه زنان در این شورا و در كل جامعه رسیده‌ایم و حفظ این استقلال تنها با تلاش و برنامه‌ریزی همه زنان جامعه میسر خواهد شد.

منبع خبر :فارس

مقالات مرتبط :

زن ،گاهی خانه دار،گاهی اجتماعی

سه معضل مونثی دیگر

دو معضل از جنس مونث

توانایی‌های یک زن کامل (1)

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.