تبیان، دستیار زندگی
فهان مهرداد میناوند هافبك سابق پرسپولیس به تیم فوتبال سپاهان اصفهان پیوست . میناوند كه مدتی با تیم سپاهان تمرین می كرد پس از مذاكره با مسئولان تیم اصفهانی و خواست فرهاد كاظمی سرمربی تیم ، با انعقاد قراردادی به سپاهان پیوست. ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

میناوند در سپاهان اصفهان


مهرداد میناوند هافبك سابق پرسپولیس به تیم فوتبال سپاهان اصفهان پیوست .

میناوند كه مدتی با تیم سپاهان تمرین می كرد پس از مذاكره با مسئولان تیم اصفهانی و خواست فرهاد كاظمی سرمربی تیم ، با انعقاد قراردادی به سپاهان پیوست.

نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری:

مذاكرات اولیه با ایوانف رضایتبخش بود

اقدامات اولیه صورت گرفته تا بار دیگر ایوانف هدایت تیم ملی وزنه برداری را بر عهده گیرد.

داراب ریاحی- نایب رییس فدراسیون وزنه برداری كشورمان گفت:مذاكرات اولیه با ایوانف, سرمربی سابق تیم ملی انجام شده و اگر مشكلی خاصی پیش نیاید وی به زودی هدایت فنی تیم ملی را بر عهده خواهد گرفت.

وی افزود: البته قصد نداریم تا حصول نتیجه نهایی از نحوه مذاكرات با ایوانف حرف بزنیم ولی در همین حد بدانید كه توافقات اولیه به دست آمده است.

ریاحی, در خصوص دلیل ترك ایران توسط ایوانف در سال 2001 تصریح كرد: در آن زمان ایوانف به ما گفت كه بعد از پنج سال كار در ایران دیگر انگیزه ای برای ادامه فعالیت در تهران ندارم به همین دلیل كشورمان را ترك كرد.

دبیر فدراسیون وزنه برداری در خاتمه خاطر نشان ساخت: فكر می كنم تا در اواخر هفته آینده نتیجه مذاكرات با ایوانف مشخص شود و در این میان تاحد زیادی امیدواریم كه این مربی بلغاری مجداد به كشورمان بازگردد.

در رقابتهای لیگ برتر تكواندو ایران بدست آمد؛

تیم تكواندو پرسپولیس با هادی ساعی قهرمان نیم فصل شد

تیم تكواندو پرسپولیس كه از وجود بازیكنان ملی پوش سود می برد با پیروزی درسه دیدار عقب افتاده لیگ برتر به تنهایی در صدر جدول رده بندی ایستاد.

سه دیدارعقب افتاده نیم فصل اول لیگ برتر تكواندو ایران روز جمعه در سالن شهید كبكانیان تهران برگزار شد و طی آن پرسپولیس با پیروزی دراین سه  دیدارصدرنشین شد. پرسپولیس كه از هفته سوم وارد لیگ برتر شده بود سه دیدارعقب افتاده خود با تیم های ملوان، جوانه و مازندگاز را روز جمعه انجام داد و توانست با پیروزی قاطع در این  دیدارها با 4 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم  یعنی پاس به صدر جدول صعود كند.

قرمزپوشان كه برای اولین بارهادی ساعی ملی پوش خود را درتركیب داشتند و از نفراتی چون بهزاد خداداد وعلی تاجیك در كنار اوسود می بردند ابتدا ملوان را 7 بر یك شكست دادند. سپس جوانه را در تمام اوزان مغلوب كردند تا نتیجه 8 بر صفر در پایان درتابلو ثبت شود. آخرین حریف پرسپولیس مازندگاز تیم سوم جدول بود كه این تیم نیز 2-6 مغلوب شاگردان بیژن مغانلو در تیم پرسپولیس شد.

به این ترتیب در پایان نیم فصل اول لیگ برتر تكواندو پرسپولیس  كه اولین حضور خود را در لیگ تجربه می كند با 24 امتیاز از 9 بازی عنوان قهرمانی را كسب كرد.

پاس با 20 امتیاز از 9 بازی درمكان دوم جدول ایستاد و سایپا با 18 امتیاز از 9 بازی خود درمكان سوم قرارگرفت. مازندگاز با 17، فجر شرق تهران با 17 و ملوان با 16 امتیاز درمكانهای بعدی ایستادند.

در سی و نهمین دوره مسابقات پرورش اندام آسیا؛

ایران نایب قهرمان آسیا شد

سی و نهمین دوره مسابقات قهرمانی پرورش اندام آسیا كه در بحرین برگزار می شد با نایب قهرمانی تیم اعزامی كشورمان به پایان رسید.

به نقل از سایت گلف دیلی نیوز، تیم پرورش اندام كشور میزبان موفق شد از عنوان قهرمانی خود دفاع كند و جام قهرمانی را بالای سر ببرد و چین تایپه نیز به عنوان سومی این رقابت ها رسید. روز پایانی این رقابت ها در سالن همایش های بین المللی  بحرین برگزار شد و12 هزار تماشاگر از آن دیدن كردند. برندگان سی و نهمین دوره مسابقات پرورش اندام آسیا جوایز خود را از دست شیخ فوازبن محمد الخلیفه رییس سازمان ورزش كشوربحرین دریافت كردند.

برندگان تیم پرورش اندام كشورمان عبارتند از:

وزن 65 كیلوگرم: یوسف كریمی مقام سوم و سیامك معمرمقام چهارم

وزن90- كیلوگرم: سیامك شیرامند مقام دوم

وزن90+ كیلوگرم: فریدون حقی مقام دوم و قرآن نویس مقام چهارم

شایان ذكراست دراین رقابت ها 25 كشورآسیایی حضورداشتند.

به منظور حضور در مسابقات جام جهانی؛

تیم ملی سپك تاكرا ایران عازم مالزی شد

تیم ملی سپك تاكرای ایران به منظور حضور در هجدهمین دوره رقابتهای سپك تاكرای قهرمانی جهان عازم مالزی شد.

تیم ملی سپك تاكرا متشكل از 6 بازیكن، 2 مربی، یك سرپرست و یك نماینده سازمان تربیت بدنی درحالی عازم مالزی شد كه این نخستین حضورتیم ملی سپك تاكرا دریك دوره مسابقات بین المللی می باشد. مسابقات جهانی سپك تاكرا با حضور 20 تیم از روز ششم تا 10 مهرماه سالجاری در جزیره پنناگ مالزی برگزار خواهد شد. نفرات اعزامی تیم ملی سپك تاكرا ایران به مسابقات جهانی عبارتند از:

عثمان سن سبیلی، آرمین فرازمند ، امیرآزاد روش ، قاسم فصحت، محمود شكری و مهدی نفر.