تبیان، دستیار زندگی
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی با انتقاد از عده‌ای كه به قول وی به دنبال زیر سوال‌بردن موفقیت‌های...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رونالدو رو ول کن و غضنفرو بچسب

علی‌آبادی: از عملكرد دایی راضی‌ام

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی با انتقاد از عده‌ای كه به قول وی به دنبال زیر سوال‌بردن موفقیت‌های ورزش كشور هستند، با كنایه گفت كه به نظر می‌رسد در این شرایط باید رونالدو را رها كنیم و غضنفر را بچسبیم.

به نقل از ایسنا، محمد علی‌آبادی در مراسم معرفی اسپانسر فدراسیون فوتبال و تیم‌های ملی گفت: برنامه‌ای را برای ورزش كشور آماده كرده‌ایم كه ورزش كشور حركت كند نداشته باشد و هر قدمی كه برمی‌داریم، قدم بعد تعریف شده باشد. مطالعات سنگین سازمان تربیت بدنی از 3 سال و نیم گذشته شروع و ادامه پیدا كرده است و این برنامه‌ای است پویا و البته قابل تغییر.

علی‌آبادی: از عملكرد دایی راضی‌ام

وی با کنایه ادامه داد: با این حال گویا ما باید رونالدو را رها كنیم و غضنفر را بچسبیم. ما در حال حاضر با 80، 90 نفر مواجه هستیم كه منتظرند ببینند تا یك بچه شیر یك ورزشگاه را خراب كرده و بعد از آن فیلم بگیرند. ما دیگر نباید رونالدو را كاری داشته باشیم باید غضنفر را بچسبیم. این در حالی است كه ناظران AFC هم شرایط را بسیار خوب دیده‌اند.

رئیس سازمان تربیت بدنی افزود: در شرایطی كه كنفدراسیون فوتبال آسیا از ورزشگاه یادگار امام (ره) قم بازدید می‌كند و آن را مورد تمجید قرار می‌دهد، در داخل عده‌ای 50 ایراد روی همین مجموعه می‌گذارند اما ما كار خود را انجام می‌دهیم. حتی اگر 90 نفره كه هیچ 900 نفره هم به ما حمله كنند ما به این تخریب‌ها توجه نمی‌كنیم.

علی آبادی در پایان گفت: در هر صورت عده‌ای مربیان و بازیكنان تیم ملی و همچنین تیم‌های استقلال و پرسپولیس را تخریب می‌كنند و حتی برای این كار خود برنامه‌ریزی می‌كنند اما، مطمئن باشید كه ما به اهداف خود می‌رسیم.