تبیان، دستیار زندگی
با توجه به استقبال گسترده از حضور در گردهمایی بزرگ کاربران تبیانی اولویت حضور در مراسم با کاربرانی است که ثبت نام کرده و از ابتدای برنامه در مکان گردهمایی حضور بهم رسانند
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخبار تکمیلی گردهمایی بزرگ کاربران تبیانی

اولویت حضور در مراسم

همایش کاربری تبیان

سلام

دفعه اولی که آمار ثبت نامی ها رو گرفتیم به هر کی اعلام میکردیم واکنش این بود: جدی؟! ، فکر میکردی استقبال این طوری باشه؟! چه جالب!

دیگه کار روزای بعد به اینجا رسید که وقتی آمار میخواستیم بگیریم اول میگفتن حدس بزن چند تا؟ که ما هم حدس بزنیم و بعد بگن : اینقدر نه، اینقدر!(اینقدر دوم یعنی خیلی بیشتر از اونی که ما فکر میکردیم).

البته داخل پرانتز(با شناختی که از کاربرای همیشه در صحنه تبیان داریم این آمار واسه ما خیلی غریب نبود)

حالا تازه برنامه ها رو اعلام نکردیم. اگه برنامه ها رو اعلام میکردیم شاید این تعداد ضریب میگرفت.

مخلص کلام نتیجه این شد که با توجه به استقبال خوب ثبت نام کنندگان، ثبت نام امروز بسته شد که ما بیشتر شرمنده  بزرگواران نشیم. حالا میمونه این مسئله که با توجه به این که تعداد ثبت نام کنندگان چند برابر ظرفیت سالن هست ما باید پذیرای کدوم یک از دوستان باشیم.

در نهایت بنا بر این شد که از بین ثبت نام کنندگان اولویت شرکت در مراسم با عزیزانی باشه که راس ساعت شروع برنامه یعنی 18 اونجا حضور داشته باشند.

یعنی بعد از 18 هر کس که اومد اگر جا بود که قدمش سر چشم وگرنه ... وگرنه بازم قدمش سر چشم ولی شاید جا برای نشستن نباشه و مجبور بشه کنار ما وایسته!

همچنان مشتاقانه منتظر دیدن شما هستیم.

وعده امون؟

21 بهمن، راس ساعت 18، تالار اندیشه حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی واقع در تقاطع خیابان حافظ و سمیه