تبیان، دستیار زندگی
در آخرین بازی از گروه 6 مسابقات جام رسانه ها و بنزین، تیم تبیان با پیروزی 3 بر 2 در مقابل حریف قدرتمندش استقلال جوان به دور بعد مسابقات صعود كرد .  شرایط در این بازی حساس و نفس گیربطوری بود كه كسب نتیجه تساوی هم تبیان را...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تبیان با شكست استقلال جوان به دور بعد صعود كرد


چهارشنبه شب و در آخرین بازی از گروه 6 مسابقات جام رسانه ها و بنزین، تیم تبیان با پیروزی 3 بر 2 در مقابل حریف قدرتمندش استقلال جوان به دور بعد مسابقات صعود كرد .

شرایط در این بازی حساس و نفس گیربطوری بود كه كسب نتیجه تساوی هم تبیان را به دور بعد می برد اما این امر دلیلی بر عقب نشستن و ارایه بازی تاخیری از سوی تبیان نشد و آنها با ارایه یك بازی تهاجمی و منطقی حریف خود استقلال جوان را كه الحق تیم شایسته ای بود را با اقتدار شكست دادند .

درابتدای این بازی استقلال جوان روی یك شوت از كنار به گل دست یافت و همین گل بود كه میل هجومی تبیان را افزایش داد و با تدارك حملات بسیاری موقعیت های خطر ناكی را خلق كردند كه حاصل آن 3 گل و برخورد 2 ضربه به تیرك دروازه استقلال جوان بود اما در اواخر بازی و درلحظاتی كه تبیان قصد داشت با بازی دادن به یاران ذخیره  و تازه نفس خود به گلهای دیگری برسد  در روی ضد حمله غافلگیر شد و گل دوم استقلال جوان به ثمر رسید تا این بازی زیبا و دیدنی با نتیجه سه بر دو به پایان برسد .

گلهای تبیان در این دیدار را مسلم جوادی (2 گل ) و سهیل شادمان (1 گل ) به ثمر رساندند .

در تركیب تبیان در مقابل استقلال جوان این نفرات به زمین رفتند : علی قاسمی ، علیرضا بابایی ، سهیل شادمان ، مسلم جوادی ، صادق محمدی ، مصطفی غفاری ، محمود رضا بابایی و محمد رضا انصاری بازی كردند كه هدایت این تیم همچون روزهای قبل بر عهده حامد حدادی بود كه به دلیل مصدومیت در چند بازی قبلی در بازیها و داخل زمین حضور نداشت .

از نفرات آماده تبیان در این بازی می توان به علی قاسمی – سهیل شادمان و مسلم جوادی اشاره كرد .

در حاشیه جام رسانه ها و بنزین

بازی تبیان- استقلال جوان

1-   در تیم استقلال جوان دو بازیكن از تیم امید استقلال كه كارمند این روزنامه هم هستند حضور داشتند كه می توان به محمد رضا تاجدوزیان اشاره كرد .

2-   تیم استقلال جوان برای صعود از این مرحله و گروه ، به برد در مقابل تبیان نیاز داشت

3-   قضاوت این بازی بر عهده مهدی عرب براقی داور خوب و لیگ برتری فوتبال كشورمان بود .

4-   در این بازی و به دلیل حساسیت بالای آن سهیل شادمان و مسلم جوادی از داور بازی كارت زرد دریافت كردند .

5-   قبل از این دیدار دو تیم شبكه 3 و شبكه خبر در دیدار درون سازمانی و حساس در حالی به مصاف هم رفتند كه اگر شبكه خبر پیروز می شد و تبیان به استقلال جوان می باخت شبكه خبر به دور بعد صعود می كرد كه اینطور نشد و تبیان با برد مقابل حریفش سرنوشتش  را خود رقم زد .

6-   عادل فردوسی پور از تیم شبكه 3 و تنی چند از بازیكنان تیم ایرنا كه صعودشان حتمی بود تیم تبیان را شایسته حضور در مرحله بعد می دانستند .

7-   بازیكنان تبیان پس از صعود به دور بعد و ازاینكه توانستند بدون تداركات وتمرینات و هماهنگی های از قبل تعیین شده از بین 31 تیم حاضر در رسانه ها كه اكثر آنها تیمهای با سابقه و منسجمی هستند به جمع 16 تیم مرحله بعد صعود كند خوشحال به نظر می رسیدند .

8-   گروه 6 به علت 6 تیمی بودن، تنها گروهی بود كه از آن 3 تیم مستقیما به مرحله بعد صعود كردند كه تبیان با یك امتیاز كمتر نسبت به ایرنا (خبر گزاری جمهوری اسلامی ایران ) سوم این گروه شد .

9-   در پایان این بازی سرپرست و كاپیتان تبیان با دلجویی از بازیكنان استقلال جوان به اعضای این تیم كارت اینترنت تبیان را به رسم یادبود ، اهدا كردند .

10-  مسئولان برگزاری و كاركنان زحمتكش شركت ملی پخش فراورده های نفتی همچون شبهای گذشته كلیه امور را زیر نظر داشتند و نظم خوبی حاكم بود .

11-  در تیم تبیان چند تن از بازیكنان استقلالی از حذف تیم رسانه تیم محبوبشان ناراضی و برعكس پرسپولیسی های تبیان هم از شكست استقلال جوان خوشحال بودند .

12-  سرپرستان زحمتكش مسابقات آقایان مددی و لیاقت ور در پایان ضمن اظهار خرسندی خود از صعود تبیان به عنوان تیمی با ادب و دونده ، مربی و سرپرست تیم را برای شركت در مراسم قرعه كشی دور بعد در روز جمعه واقع در محل شركت ملی پخش فرآورده های نفتی با حضور سایر نمایندگان تیمهای صعود كننده دعوت كردند.

13-  مصطفی لشگری سردبیر سرویس ورزشی ایسنا ( خبر گزاری دانشجویان ایران ) هم برای دیدن بازی همكاران و دوستانش در تبیان به محل مسابقات آمده بود .

14-  علیرضا بابایی كاپیتان تبیان با دیدن عادل فردوسی پور گفت : عادل ای كاش دور بعد دوباره با هم همگروه شویم تا تلافی شكست را بكنیم و بگیم ( چه گلی رو نمیزنه این عادل فردوسی پور ) كه عادل هم با خنده های خاص خودش گفت دوباره تبیان را می بریم .