تبیان، دستیار زندگی
شما که این متن را مطالعه می فرمایید تا چه حد از متون مورد استفاده در کتب دبستان و دبیرستان خود به خاطر می آورید...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

با شعر تاریخ بیاموزیم

شعر

بمناسبت ایام مبارک دهه فجر کتاب بخرید تخفیف بگیرید

شما که این متن را مطالعه می فرمایید تا چه حد از متون مورد استفاده در کتب دبستان و دبیرستان خود به خاطر می آورید. اولین چیزی که به یاد شما می آید اشعاری است که از همان دوره در حافظه شما باقی مانده است.

اگر پدران و مادران امروزی به دوران کودکی خود بیندیشند، بخوبی درمی‎یابند که قبل از دبستان و حتی پس از آن برای همه لحظات زندگی خود از شکل شاعرانه استفاده می‎کرده‎اند.

با تکیه بر همین مزیت کتاب هایی برای تاثیرگذاری بیشتر در مخاطب به صورت شعر و نظم تهیه گردیده است که از آن جمله می توان به دو کتاب «مثنوی محمدی» و «مثنوی ریحانة الرسول» اشاره کرد. این دو کتاب که به تاریخ زندگانی پیامبراکرم(ص) و زندگانی دخت بزرگوار ایشان پرداخته است ضمن رعایت مستندات لازم تاریخی در زندگانی این معصومین، شیوه نگارش را منظوم انتخاب کرده و با وزنی مشابه در قالب مثنوی سعی داشته تا سنت نبوی و الگوی فاطمی را در منظر خوانندگان شیرین و روح افزا آورده و امکان حفظ سپاری را در خواننده به حداکثر برساند. وقایع، اسامی، تاریخ حوادث همه بصورتی به نظم درآمده اند که خواننده پس از مطالعه همواره سنّت را به خاطر داشته و در حالتهای مشابه آن را بعمل در آورد.

پدران و مادران محترم می توانند با خواندن این دو کتاب  برای فرزندان خویش که در سنین کودکی، توانایی حفظ مطالب را بیشتر از هر دورانی دارند، مطالب را در حافظه آنها ثبت نمایند تا بتوانند در بزرگسالی آن را مورد عمل قرار دهند.

نشاطی كه جمع خوانی شعر می تواند ایجاد كند به همراه علاقه فطری كودكان به شعر، افزایش توان یادگیری آنها را به همراه خواهد داشت.خیال انگیز بودن به همراه موسیقی موجود در شعر خستگی را از آموزش تاریخ خواهد گرفت و مخصوصا برای کودکان  و نوجوانان نشاط  در بر خواهد داشت.

به مناسبت ایام مبارک دهه فجر خرید این دوکتاب نیز برای کاربران عزیز تا پایان بهمن ماه به همراه 10% تخفیف خواهد بود.

برای استفاده از تخفیف مورد نظر میتوانید به هنگام پرداخت هزینه سفارش در طول مدت اعلام شده 10% از قیمت هر یک از کتاب ها کم نموده و بعلاوه هزینه ارسال مورد نظر جمع مبلغ  را از طریق انتخابی واریز نمایید .ملاک جهت اعمال درصد تخفیف زمان واریز خواهد بود (پایان بهمن ماه). 

برای خرید کتاب مثنوی ریحانة الرسول کلیک کنید.

برای خرید کتاب مثنوی محمدی کلیک کنید.

ضمنا شما میتوانید جهت دریافت 10% تخفیف به سبد خرید خود این کتابها را نیز بیافزایید. 

سنن النبی _ شیعه پاسخ میگوید _ اسوه عارفان _ صاحبان فقه و حکمت _ صد میدان _ پاسخ به شبهات اینترنتی