تبیان، دستیار زندگی
هافبک ایرانی شاغل در فوتبال انگلستان گفت: با وجود پیشنهادهایی كه از تیم‌های نومانسیا، ركرتیوو اوئلوا و بوخوم...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آندو: دوباره به فولام برمی گردم

 آندرانیک تیموریان

هافبک ایرانی شاغل در فوتبال انگلستان گفت: با وجود پیشنهادهایی كه از تیم‌های نومانسیا، ركرتیوو اوئلوا و بوخوم داشتم، ترجیح دادم كه در انگلیس بمانم.

آندرانیک تیموریان كه شب گذشته و با قراردادی سه ماهه به تیم بارنزلی انگلیس پیوست در گفتگو با ایسنا اظهار داشت: سه پیشنهاد خوب از تیم‌های نومانسیا، ركرتیوو و بوخوم داشتم اما، این پیشنهادها را رد كردم. به دلیل سطح بالای فوتبال انگلیس و شرایط خانوادگی‌ام خودم ترجیح دادم كه در انگلیس بمانم. بعد از مصدومیتی كه گریبانگیرم شد، به عنوان یك بازیكن حرفه‌ای برایم مهم بود كه بتوانم بازی كنم. این مهمترین هدف من از انتخاب تیمم بود.

تیموریان مورد توجه باشگاه آرسنال

وی در پاسخ به این سوال كه چرا بارنزلی را انتخاب كردی؟ ادامه داد: سرمربی این تیم بازی‌هایی كه در ابتدای فصل برای فولام انجام داده بودم، دیده بود و ظاهرا چند بازی كه این اواخر برای تیم دوم فولام انجام دادم را به دقت بررسی كرده بود. آنها شناخت خوبی داشتند و می‌دانم كه برای بازی كردن به بارنزلی رفتم. با این حال تیمم همان فولام است. تنها سه ماه و به صورت قرضی به بارنزلی آمدم و پس از این مدت باید دوباره به فولام برگردم.

هافبک جدید بارنزلی افزود: نتایجی كه این فصل فولام كسب كرده، فوق‌العاده بوده. بنابراین مربی به تركیب برنده دست نمی‌زند. من هم می‌خواستم به جایی بروم كه بازی كنم. حتی در صحبتی با روی هاجسون سرمربی فولام داشتم وی گفت كه می‌توانم بعد از پایان حضورم در بارنزلی بار دیگر به تركیب اصلی بازگردم. من جوان هستم و تنها 25 سال سن دارم. می‌خواهم با قدرت به فولام بازگردم.

وی در پاسخ به این سوال كه چه شد كه این اتفاقات خیلی سریع افتاد، گفت: یك هفته قبل پیشنهادهای مختلفی را دریافت كردم و در این مدت مدیر برنامه‌هایم با این تیم‌ها در حال مذاكره بود اما، وی هم می‌دانست كه من می‌خواهم در انگلیس بمانم. هم اكنون از انتخاب بارنزلی خوشحالم. این تیم 16 بازی تا آخر فصل دارد و می‌توانم با بازی‌هایی كه برای این تیم انجام می‌دهم به تركیب اصلی فولام برگردم.

تیموریان

بازیكن میانی تیم ملی فوتبال ایران در ادامه درباره دیدار چهارشنبه آینده تیم ملی مقابل كره جنوبی تصریح کرد: باید با واقعیت صحبت كنیم. كره جنوبی تیم بسیار خطرناكی است و تك تك بازیكنان این تیم خطرناك هستند. "كیم جونگ‌سو" كه در تیم فولام بازی می‌كند یكی از بهترین‌های آنهاست. آنها برای اعاده حیثیت و شكستن طلسم تاریخی ناكامی‌شان در تهران به ایران می‌آیند. آنها نمی‌خواهند صدر جدول را از دست بدهند، به همین دلیل بازی سختی برای هر دو تیم است. اما، اطمینان دارم كه می‌توانیم پیروز این دیدار دشوار باشیم.

تیموریان درمورد حضورش در تیم ملی گفت: بعد از به پایان رسیدن مصدومیتم 4 بازی برای تیم دوم فولام انجام داده‌ام و عملكردم بسیار عالی بود، به طوری كه كادرفنی فولام رضایت كامل از من داشته‌ است. در حال حاضر در آمادگی 100% قرار دارم و هم اكنون هم در خدمت تیم ملی قرار دارم اما همه چیز بستگی به نظر دایی دارد ولی همیشه به پوشیدن پیراهن مقدس تیم ملی ایران افتخار كرده‌ام.