تبیان، دستیار زندگی
روزها می گذرد و هفته به هفته به روزهای پایانی لیگ برتر نزدیک می شویم اما همچنان تکلیف کادر فنی پرسپولیس .....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پرسپولیس بلاتکلیف ترین تیم لیگ

تیم فوتبال پرسپولیس

روزها می گذرد و هفته به هفته به روزهای پایانی لیگ برتر نزدیک می شویم اما همچنان تکلیف کادر فنی پرسپولیس سوژه تمام رسانه ها است و تمامی  هواداران میلیونی پرسپولیس نگران تیم خود هستند.

هفته چهاردم لیگ بود که افشین قطبی در اقدامی ناگهانی تصمیم گرفت تا تهران را به مقصد دبی ترک کند و تمام هواداران پرسپولیس را در بهت و حیرت فرو ببرد.

افشین پیروانی

درواقع پس از استعفای افشین قطبی بود که مسئولین پرسپولیس باید یکی از دو راه موجود را انتخاب می کردند. یا برای تیم خود یک سرمربی داخلی یا خارجی انتخاب می کردند و یا افشین پیروانی را تا پایان فصل به عنوان سرمربی و نفر اول کادر فنی انتخاب می کردند که در صورت انتخاب یکی از این دو گزینه مسلما وضعیت پرسپولیس بهتر از امروز بود.  زیرا اگر قرار بود سرمربی جدید بیاورند وی تا به حالا نفرات خود را شناخته بود و می توانست تاکتیک های تیمی خود را به تیم تزریق کند و اگر هم قرار به حمایت از پیروانی بود، این مربی با توجه به حاشیه امنیتی که داشت، می توانست با خیالی آسوده به فکر برطرف کردن مشکلات پرسپولیس باشد.

افشین پیروانی

اما حالا با گذشت 9 هفته از حضور پیروانی به عنوان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برهمه پوشیده است که هیئت مدیره پرسپولیس چه نقشه ای در سر دارد و آیا تصمیم به حمایت از وی به عنوان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس دارند یا در اندیشه پیدا کردن سرمربی خارجی هستند؟

هر چند با اطلاعاتی که در دست داریم گزینه دوم دیر یا زود اتفاق خواهد افتاد و پیروانی نهایتا تا پایان داربی هدایت سرخپوشان را به عنوان نفر اول بر عهده خواهد داشت و تنها چیزی که در این وسط از بین خواهد رفت وقت است، در حالی که اگر وضعیت پرسپولیس برای مدیران این باشگاه با اهمیت بود آنها خیلی سریع تر از این حرف ها تصمیمات خود را می گرفتند و به خاطر هواداران میلیونی خود از خواسته های شخصی عقب نشینی می کردند تا این تیم پایتخت از بحران و چالشی که گرفتار آن شده است خارج شود.

کریمی ، نیکبخت و رضایی در کنار یکدیگر

با توجه به نزدیک شدن به لیگ قهرمانان آسیا و حضور پرسپولیس پس از 6 سال به عنوان نماینده اول ایران در این رقابتها، هواداران این تیم انتظار دارند تا مسئولان این تیم هر چه سریعتر تکلیف کادر فنی تیم محبوبشان را مشخص کنند.

از سوی دیگر در روز ها و هفته های اخیر حواشی و اتفاقات پیرامون پرسپولیس آنقدر به اوج رسیده است که صدای بازیکنان این تیم را در آورده و آنها را وادار کرده برخلاف قوانین حرفه ای به خود اجازه دهند تا در مورد کادر فنی، مدیریت و هواداران باشگاه اظهار نظر کنند که این یک سم بزرگ برای باشگاهی چون پرسپولیس است.

به هر حال امیدواریم تا مسئولین تیم فوتبال پرسپولیس و سازمان تربیت بدنی هر چه سریعتر به مشکلات تیم اول ایران رسیدگی کنند تا این تیم بتواند هر چه سریعتر خود را به ساحل آرامش برساند و نماینده شایسته ای برای فوتبال باشگاهی ایران در رقابت های معتبر لیگ قهرمانان آسیا باشد.

بخش ورزشی تبیان

رضا سیگاری