تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم فوتبال استقلال در مواجهه با هواداران تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس خانه دوم من است چرا که
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قلعه نویی: پرسپولیس خانه دوم من است

پروین و قلعه نویی در اخراجی ها

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مواجهه با هواداران تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس خانه دوم من است چرا که این تیم همانند استقلال یکی از تیمهای پرطرفدار ایران است.

به نقل از مهر، در ابتدای تمرین روز دوشنبه استقلال امیر قلعه نویی برای بازیکنان صحبت کرد. وی دوباره از اهمیت دیدارهای پیش رو برای شاگردانش گفت و به آنها گوشزد کرد که هیچ تیمی را دستکم نگیرند. قلعه نویی به بازیکنانش تاکید کرد برای آنها هر بازی باید حکم قهرمانی را داشته باشد که اگر در این دیدارها بازنده شوند باید با قهرمانی وداع کنند.

پس از آغاز تمرین تیم فوتبال استقلال و در شرایطی که بازیکنان این تیم مشغول گرم کردن بودند، حسین کازرانی، بازیکن پیشین تیم فوتبال شاهین تهران و تیم ملی فوتبال کشورمان وارد زمین چمن ورزشگاه دستگردی شد. قلعه نویی با دیدن کازرانی تمرین را تعطیل کرد و از بازیکنان خواست برای عرض ادب نزد این پیشکسوت فوتبال بروند. کازرانی پس از دیدار با بازیکنان استقلال برای آنها آرزوی موفقیت کرد و خواست با قدرت به تمرینات خود ادامه دهند.

پروین و قلعه نویی در اخراجی ها

حدود 200 هوادار استقلال برای تماشای تمرین امروز این تیم به زمین چمن ورزشگاه دستگردی تهران آمده بودند.  هاشم بیک زاده و علی علیزاده، دو بازیکن آسیب دیده تیم فوتبال استقلال در تمرین امروز این تیم غایب بودند. ابراهیم تقی پور و امید روانخواه همچنان زیر نظر دکتر نوروزی به تمرین اختصاصی پرداختند.

زمانی که امیرقلعه نویی قصد ورود به ورزشگاه دستگردی را داشت مقابل درب ورودی این ورزشگاه با تعدادی از هواداران تیم پرسپولیس روبرو شد که بی خبر از تغییر محل تمرین سرخپوشان به ورزشگاه اکباتان آمده بودند.

قلعه نویی در مواجهه با هواداران پرسپولیس از خودروی خود پیاده شد. وی با روی گشاده با هواداران پرسپولیس برخورد کرد و به آنها گفت: خانه دوم من پرسپولیس است چرا که این تیم هم مانند استقلال یکی از تیمهای پرطرفدار ایران است. تماشاگران پرسپولیس به اندازه هواداران استقلال برای من قابل احترام هستند و همیشه از هواداران استقلال خواسته ام به آنها توهین نکنند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ضمن آرزوی موفقیت برای هواداران پرسپولیس در میان تشویق گرم آنها وارد ورزشگاه شد.