تبیان، دستیار زندگی
كتاب «معیارهای بازشناسی احكام ثابت و متغیر در روایات» نوشته حجت‌الاسلام والمسلمین حسن‌علی علی‌اكبریان از سوی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی نقد و بررسی می‌شود
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نقد «معيارهای بازشناسی احكام ثابت و متغير در روايات»

نقد «معیارهای بازشناسی احكام ثابت و متغیر در روایات»

كتاب «معيارهای بازشناسی احكام ثابت و متغير در روايات» نوشته حجت‌الاسلام والمسلمين حسن‌علی علی‌اكبريان از سوي پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی نقد و بررسي مي‌شود.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، حجت‌الاسلام و المسلمين علی شفيعی، مدير دفتر پژوهش پژوهشكده فقه و حقوق پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، با اعلام اين خبر اظهار داشت: اين مراسم 16 بهمن‌ با حضور حجج اسلام سيدعلی اشكوری و ارسطا برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمين شفيعی با بيان اين كه اين مراسم با همكاری گروه حقوق پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود، اظهار داشت: در اين نشست حجت‌الاسلام سعيد ضيائی‌فر به عنوان دبير علمی و مؤلف كتاب نيز حضور خواهد داشت.

مدير دفتر پژوهش پژوهشكده فقه و حقوق، همچنین آثار در دست انتشار اين پژوهشكده را نيز معرفی كرد: از جمله آثار در دست انتشار، می‌توان به كتاب «حقوق جزا و جرم‌شناسی رايانه» و «قواعد فقه و مسايل مستحدثه» اشاره كرد.

وی اظهار كرد: اين پژوهشكده احتمالا نشست ديگری با عنوان بررسی قانونگذاری در نظام جمهوری اسلامی را تا اواخر اسفندماه برگزار مي‌كند.

اين نشست 16 بهمن‌ماه(چهارشنبه) در سالن همايش‌های ساختمان شماره دو دفتر تبليغات اسلامی حوزه علميه قم، از ساعت 30/9 تا 12 برگزار خواهد شد.