تبیان، دستیار زندگی
کاربران عزیز تبیان ارسال پیامک از طریق سرویس پیامک مزایای ذیل را برای شما بهمراه دارد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مزایای سیستم ارسال پیامک اعتباری تبیان

پیامک

شاید برای شما کاربران عزیز این سؤال پیش آمده باشد که  با این همه تنوع سیستم های اعتباری، چرا از سیستم ارسال پیامک اعتباری تبیان استفاده کنیم؟!

برای اینکه این که به این سؤال شما پاسخ داده شود در ذیل به تعدادی از مزیت های این سیستم اشاره می کنیم که می تواند در این انتخاب به شما کمک کند:

1- تعرفه ارسال پیامک از طریق سیستم اعتباری تبیان، برای هر پیامک 110 ریال می باشد. این هزینه مربوط به یک پیامک 70 کاراکتری است و چنانچه تعداد کاراکترهای پیامک از 70 کاراکتر بیشتر شود به ازای هر 70 کاراکتر دیگر 110 ریال به این مبلغ اضافه می گردد.

2- با این حساب، هزینه ارسال پیامک تبیان، نسبت به اپراتورهای تلفن همراه هزینه نسبتا مناسبی است و حتی نسبت به بعضی از اپراتورها قیمت پایین تری دارد.

3- از امکانات جذاب این سرویس می توان به ارسال پیامک بصورت فلش اشاره کرد. در این حالت، پیامک به صورت خودکار بدون اینکه برروی موبایل گیرنده ذخیره شود در صفحه نمایش موبایل گیرنده بازخواهد شد. لازم به ذکر است که تعرفه ی ارسال پیامک از نوع فلش 140 ریال می باشد.

4- از مزایای دیگر این سیستم نسبت به ارسال از طریق تلفن همراه آن است که در این سیستم شما همواره می توانید ریز هزینه ها و چگونگی استفاده از اعتبار خود را مشاهده و کنترل نمایید.

5- برتری این سیستم نسبت به ارسال پیامک از طریق موبایل این است که در ارسال پیامک از طریق موبایل حتی در صورت نرسیدن پیامک به مقصد هزینه از شما دریافت خواهد شد اما در این سیستم چنانچه پیامک با موفقیت به مقصد نرسد هزینه دریافت شده به شما عودت داده خواهد شد.

6- با توجه به اینکه دفترچه تلفن در سیستم ارسال پیامک اعتباری بطور کامل در اختیار شماست و همچنین سرعت بالای تایپ توسط صفحه کلید نسبت به تایپ از طریق موبایل استفاده از این سیستم در صرفه جویی در وقت شما تأثیر بسزایی خواهد داشت. همچنین در مواردی که شما بخواهید پیامک را به تعداد زیادی از گیرندگان ارسال نمایید استفاده از این سیستم نسبت به تلفن همراه از سهولت بیشتری برخوردار است.

7- استفاده از این سرویس بخصوص برای کاربران تبیان در خارج از کشور و یا مسافرانی که می خواهند ارتباط پیامکی با داخل  کشور داشته باشند می تواند به صرفه تر باشد. زیرا هزینه رومینگ به این سیستم تعلق نمی گیرد.

8- در این سیستم شما می توانید دوستان خود را گروه بندی کرده و به راحتی در زمان ارسال تنها متن پیام را وارد کرده و گروه مورد نظر را انتخاب و پیام را برای تمامی افراد آن گروه ارسال کنید.

و این سرویس مزیت ها و امکانات بیشتری نیز دارد که با استفاده از این سرویس با آنها آشنا خواهید شد.