تبیان، دستیار زندگی
مدیرعامل باشگاه استقلال تهران با بیان اینکه در زمان انقلاب تنها 19 سال داشته است، گفت: در آن روزها وظیفه داشتم....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

‌آشتیانی: مسئول پخش اعلامیه بودم

امیررضا واعظ آشتیانی

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران با بیان اینکه در زمان انقلاب تنها 19 سال داشته است، گفت: در آن روزها وظیفه داشتم که اعلامیه‌ها و سخنرانی‌های امام را پخش کنم.

امیررضا واعظ آشتیانی در گفتگو با گروه ورزشی تبیان، در مورد ورود امام خمینی(ره) به ایران در روز 12 بهمن 1357 گفت: آن روز شهر تعطیل شده بود و مردم هم در مسیرهای ورود امام تجمع کرده بودند. فکر نمی‌کنم چنین صحنه‌ای دیگر تکرار شود. بعد از سخنرانی هم به خیابان آمدیم، شیرینی پخش کردیم و همزمان با مردم خوشحال بودیم، هیچوقت آن زمان از یادم نمی‌رود.

وی اضافه کرد: آن روز عده‌ کثیری از مردم به فرودگاه‌ها رفته بودند و من هم به منزل یکی از دوستانم رفتم تا از طریق تلویزیون مراسم را ببینیم که البته بعد از چند دقیقه تصاویر قطع شد و مجبور شدیم از طریق رادیو مسائل را دنبال کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران در مورد یک حسرت بزرگ هم سخن گفت: خیلی دوست داشتم امام خمینی (ره) را از نزدیک ببینم اما هیچوقت این اتفاق رخ نداد.

واعظی آشتیانی در پایان گفت: من در محله‌مان در مسجد تیردوقلو، پایین‌تر از میدان خراسان، با بچه‌ها کارها را تقسیم می‌کردیم. من هم وظیفه داشتم که اعلامیه‌ها و سخنرانی‌های امام را توزیع کنم. یادم هست که اعلامیه‌ها را در جامهری مسجد می‌گذاشتم تا مردم از آنها را برداشته و از آن استفاده کنند.