تبیان، دستیار زندگی
هافبك تیم فوتبال پرسپولیس تهران با انتقاد شدید از عملكرد مدیران این باشگاه، نسبت به اتفاقات روزهای .....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

لباس نداریم، آقایان می روند دنبال مربی خارجی

کریمی: شاید سال بعد خداحافظی كنم

علی کریمی ستاره تیم فوتبال پرسپولیس

هافبك تیم فوتبال پرسپولیس تهران با انتقاد شدید از عملكرد مدیران این باشگاه، نسبت به اتفاقات روزهای اخیرپرسپولیس واكنش نشان داد.

علی كریمی در گفتگو با ایپنا،‌ ضمن بیان مطلب فوق درباره وضعیت پرسپولیس گفت: قهرمانی تیم در فصل گذشته توقع هواداران را بالا برده و همه از این تیم قهرمانی می‌خواهند، در حالی كه به خاطر بدشانسی نتوانستیم نتیجه لازم را كسب كنیم.

وی افزود: تیم فوتبال رئال مادرید با آن همه ستاره از تیم بارسلونا 12 امتیاز عقب است در حالی كه هزینه‌های این تیم با پرسپولیس قابل قیاس نیست. بدون شك فاكتور شانس در فوتبال اهمیت زیادی دارد و نباید تمام تقصیرها را گردن بازیكنان بگذاریم چراكه مسائل دیگری هم در موفقیت یك تیم تاثیر دارند.

هافبك تیم فوتبال پرسپولیس درادامه با انتقاد شدید از مدیریت فعلی باشگاه پرسپولیس در مورد احتمال جذب مربی تصریح کرد: اگر قرار باشد تیم با كادر فنی به جایی برسد با همین كادر هم می‌تواند نتیجه بگیرد. اما مدیریت دنبال مربی خارجی هستند. مربی خارجی تا بخواهد تیم را بشناسد زمان زیادی هدر می‌رود. بهتر است اگر قرار است مربی خارجی به تیم اضافه شود از ابتدای فصل بیاید تا تیم را خودش جمع كند و با تیم خود آشنا باشد.

علی کریمی کاپیتان دوم پرسپولیس

وی با بیان اینکه بازیکنان در تمرینات لباس مناسب ندارند اما آقایان می‌روند دنبال مربی خارجی، تصریح كرد: وقتی تیم خوب بازی نمی‌كند صحبت از مربی جدید می‌شود اما نمی‌دانند وقتی یك مربی حاشیه امنیت ندارد نمی‌تواند روی كار خود تمركز داشته باشد و به همین خاطر نتیجه لازم را كسب نمی‌كند.

کریمی اضافه کرد: الان بدنبال مربی خارجی هستند كه كمیسیون بیشتری داشته باشد در غیر این صورت می‌توانستند بدون سر و صدا كردن با یك مربی مذاكره كنند و با وی قرارداد امضا كرده و آن را معرفی كنند تا بیاید سر تمرین. جذب یك مربی این همه سرو صدا ندارد.

وی درباره اینكه هواداران پرسپولیس رفتار خوبی در مقابل این نتایج داشته اند، تصریح کرد: ما خیلی خوش شانسیم چراكه اگر موقعیت فصل قبل استقلال را داشتیم و در مكان پایین جدول می‌بودیم الان چند بازیكن را اعدام می‌كردند در حالی كه هواداران به خوبی با این قضیه كنار آمده و تیم را حمایت می‌كنند. می‌گویند ما بازیكنان حرفه‌ای هستیم و وارد حاشیه نمی‌شویم اما وقتی شرایط نامناسب باشد بازیكن حرفه‌ای با بازیكن جوان تفاوتی نمی‌كند و وارد استرس و حاشیه می‌شود.

علی کریمی

بازیکن شماره 8 تیم پرسپولیس درباره حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا افزود: باید خودمان را آماده حضور در این رقابتها كنیم زیرا تمامی تیمها نیز با آمادگی كامل در مسابقات حضور می‌یابند. در گروه ما نیز تیمهای قدرتمندی هستند. البته من از تیم قطری شناخت كاملی ندارم اما می‌دانم این تیم فصل گذشته 4 هفته مانده بود به پایان رقابتها قهرمان شد. تمامی تیمها مدعی هستند و كار آسانی در این رقابتها نداریم.

وی در خصوص تیم ملی ادامه داد: در تیم ملی بازیكنان جوانی حضور دارند. وقتی من هم به تیم ملی دعوت شدم جوان بودم وحالا باید از این بازیكنان حمایت كنیم تا بتوانند موفق شوند. تیم ملی دیدار حساسی را پیش رودارد و باید هواداران به ورزشگاه بروند و تیم ملی را تشویق كنند تا تیم ملی هم در آستانه سال جدید عیدی خوبی به مردم بدهد.

علی كریمی اعتقاد دارد یك بازیكن باید در اوج از فوتبال كناره‌گیری كند، وی در پایان گفت:خداحافظی باید در اوج صورت بگیرد. ممكن است این اتفاق برای من سال آینده صورت بگیرد اما هنوز تصمیم نهایی در این مورد نگرفته‌ام.