تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم ابومسلم گفت: آنهایی كه می گویند جادوگر دارم او را به تیم ملی معرفی كند تا قهرمان جام جهانی شویم...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

به امام رضا(ع) متوسل می شوم نه جادوگری

حنطه: جادوگرم رابه تیم ملی معرفی كنید

علی حنطه

سرمربی تیم ابومسلم گفت: آنهایی كه می گویند جادوگر دارم او را به تیم ملی معرفی كند تا قهرمان جام جهانی شویم.

علی حنطه در گفتگو با فارس اظهار داشت: اگر بازیكنان من دچار غرور نشوند و با همان غیرت و تعصب همیشگی به میدان بروند می توانیم فولاد را همانند 4 تیم دیگر شكست دهیم. فقط كافی است بازیكنان ابومسلم 50 درصد از توانایی كه در دیدار با ذوب آهن به نمایش گذاشتند را ارائه كنند.

وی ادامه داد: از فولاد خوزستان شناخت كافی دارم. فیلم مسابقات این تیم را دیده ام. با تمام احترامی كه برای مربیان سابق ابومسلم قائل هستم اما باید بگویم از روزی كه به این تیم آمدم تغییراتی در نوع تمرینات،نوع مهره چینی و نوع برخورد با بازیكنان ایجاد كردم. این مسایل در كنار صداقت و یكدلی و یكرنگی عامل موفقیتم بوده است.

ابومسلم و مقاومت

سرمربی تیم فوتبال ابومسلم با اشاره به شایعاتی كه برخی در مورد او مطرح می كنند، افزود: عده ای می گویند علی حنطه در ابومسلم جادوگر دارد. باید خطاب به این افراد بگویم من به جای جادوگر به امام رضا(ع) متوسل می شوم. نیروی جادویی من دعای توسلی است كه چهارشنبه شب ها همراه بازیكنانم می خوانم.

وی اضافه کرد: قدرت جادویی من و تیم ابومسلم سلمان نصیری هوادار با تعصب تیم است كه با وجود سكته كردن باز هم برای موفقیت تیم دعا می كند.

حنطه در پایان گفت: به آنهایی كه چنین شایعاتی را دامن می زنند باید بگویم اگر من جادوگر دارم، وی را به تیم ملی ایران معرفی كنید تا در جام جهانی به مقام قهرمانی برسد. این حرف ها زیاد است اما شنونده باید عاقل باشد.