تبیان، دستیار زندگی
31/6/83 تیم فوتبال تبیان در سومین دیدار خود در جام رسانه ها و بنزین به پیروزی رسید. تیم تبیان كه در دو دیدار گذشته خود مغلوب حریفان سرسختش یعنی شبكه سوم و خبرگزاری جمهوری اسلامی ( ایرنا ) شده بود ، دوشنبه شب موفق شد در سومین...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تبیان در جام رسانه ها شبكه خبر را شكست داد

31/6/83


تیم فوتبال تبیان در سومین دیدار خود در جام رسانه ها و بنزین به پیروزی رسید. تیم تبیان كه در دو دیدار گذشته خود مغلوب حریفان سرسختش یعنی شبكه سوم و خبرگزاری جمهوری اسلامی ( ایرنا ) شده بود ، دوشنبه شب موفق شد در سومین دیدار سرنوشت ساز خود تیم قدرتمند شبكه خبر را 3 بر یك شكست دهد . تیم فوتبال تبیان در اولین بازی خود و با در اختیار نداشتن چند تن از بازیكنان اصلی اش 7 بر 3 مغلوب تیم منسجم شبكه سوم شد كه در این تیم عادل فردوسی پور و مزدك میرزایی هم حضور دارند.

تبیان در دومین بازی خود و در شبی سخت و بدون داشتن بازیكن تعویضی در یك بازی نفس گیر و سخت 6 بر 1 در مقابل ( ایرنا) خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران تن به شكست داد.

اما دوشنبه شب و در سومین دیدار حساسش و با در اختیار داشتن اكثر نفرات توانست با ارایه یك بازی برتر 3 بر یك حریف قدرتمندش ، شبكه خبر را شكست دهد. گلهای تیم تبیان را مصطفی غفاری ( 2 گل ) و علیرضا بابایی ( 1 گل ) به ثمر رساندند.

در تیم تبیان مقابل شبكه خبر نفراتی چون  علی قاسمی ، سهیل شادمان ، علیرضا بابایی ، محمودرضا بابایی ، روح الله محمدی ، صادق محمدی ، مصطفی غفاری ، مسلم جوادی بازی كردند كه به تناوب و شرایط بازی تعویض می شدند.

تیم تبیان سه شنبه شب در دیدار چهارمش به مصاف روزنامه ابتكار می رود و سپس چهار شنبه شب در آخرین دیدارش به مصاف استقلال جوان می رود تا در صورت پیروزی در دو دیدار فوق و كسب 16 امتیاز به مرحله بعد مسابقات و جمع 16 تیم صعود كند.

در حاشیه مسابقات جام رسانه ها

- سرپرستی و هدایت تیم تبیان بر عهده حامد حدادی  و علیرضا بابایی می باشد.

- این جام به همت شركت ملی پخش فرآورده های نفتی ( وزارت نفت ) در زمین چمن مصنوعی مجتمع آموزشی ونك واقع در خیابان سئول برگزار می شود كه در برگزاری این جام آقایان ناصری ( مدیر روابط عمومی شركت ملی پخش فرآورده های نفتی ) احمد مددی ، مدیر برگزاری مسابقات و محمد مهدی لیاقت ور و مصطفی شعبانی با هماهنگی های خوب خود زحمات زیادی را متحمل شده اند.

- این مسابقات با حضور 31 تیم رسانه ای در گروه 5 تیمی و 1 گروه 6 تیمی در دو وقت 15 دقیقه ای برگزار می گردد كه در پایان این مرحله 16 تیم به دور بعد صعود می كنند

- قضاوت این بازیها بر عهده داوران رسمی و لیگ برتری می باشد.

- حضور عادل فردوسی پور و مزدك میرزایی به همراه تیم شبكه سوم بر كیفیت و جذابیت این مسابقات افزوده است.

- هدف از این جام ترویج فرهنگ دوچرخه سواری و تشویق عموم به استفاده از این وسیله بوده است كه شركت ملی پخش و فرآورده های نفتی ایران را به برگزاری آن واداشته است و به همین منظور به تیم های اول تا سوم این مسابقات یك دستگاه دوچرخه بعنوان جایزه اهدا خواهد شد.

- جام رسانه ها و بنزین كه به همت و تلاش ناصری مدیر روابط عمومی شركت ملی پخش و فرآورده های نفتی ( وزارت نفت ) برگزار شده و الحق هم حركت نو و مناسبی در ورزش مطبوعات بود راه را برای برگزاری و اجرای چنین مسابقاتی توسط سایر ارگانها و نهادهای دولتی و مشاركت آنها در ورزش رسانه ها باشیم .

- در این مسابقات به بهترین تیم اخلاق و بهترین بازیكنان هم از سوی مسئولان برگزاری جوایزی به همراه لوح یادبودی اهداء خواهد شد.

- گفتنی است در این مسابقات به هر یك از تیم های شركت كننده 10 دست پیراهن و شورت ورزشی توسط مسئولان برگزاری داده شد.

بازی حساس دو تیم نود و دنیای اقتصاد باعث شده بود تا تماشاگران زیادی از جمله تنی چند از بانوان برای تماشای این بازی به محل مسابقات بیایند البته باید گفت حساسیت و جذابیت این مسابقات باعث شده تا اهالی مطبوعات شبها برای تماشای بازی تیم های خود و سایر همكارانشان به دیدن این بازیها بروند.

حضور آرش ظلی پورنویسنده مطالب ورزشی روزنامه نود هم در تركیب نود جالب و قابل توجه بود .

نتایج بازی های دوشنبه شب

4

استقلال جوان

0

ابتكار

1

شبكه خبر

3

تبیان

1

صبح و اقتصاد

5

پیروزی

9

پخش 2

2

واحد مركزی خبر

1

دنیای اقتصاد

2

نود