تبیان، دستیار زندگی
حوزه هنری به مناسبت دهه فجر و گرامیداشت سی‌امین سالگرد انقلاب اسلامی 20 عنوان قصه مردان انقلاب را چاپ و 20 عنوان از داستانهای انقلاب را برای نوجوانان تجدید چاپ می‌کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ویژه سی امین سالگرد انقلاب

انتشار 40داستان‌ انقلاب در حوزه هنری

ویژه سی امین سالگرد انقلاب  انتشار 40داستان‌ انقلاب در حوزه هنری

حوزه هنری به مناسبت دهه فجر و گرامیداشت سی‌امین سالگرد انقلاب اسلامی 20 عنوان قصه "مردان انقلاب" را چاپ و 20 عنوان از داستانهای انقلاب را برای نوجوانان تجدید چاپ می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی علاوه بر انتشار این کتابها در طول دهه فجر  نمایشگاه "کتاب انقلاب" را که شامل  تولیدات حوزه هنری مربوط به وقایع انقلاب برگزار می کند. این نمایشگاه با حضور خاطره گویان روزهای انقلاب اسلامی در سالن شماره 2 تالار اندیشه حوزه هنری برپا می‌شود.

برپایی نمایشگاه‌های عکس انقلاب با عنوان"57 در تصویر منتشرنشده"، "عکس انقلاب به شیوه انیستالیشن" (چیدمان تصویری عکسهای انتخابی انقلاب) و همچنین اکران فیلمهای تولیدی حوزه هنری با موضوع انقلاب، اجرای نمایشهای پرده خوانی، برپایی نمایشگاه خاطره و نقاشی برای خلق و عرضه از دیگر برنامه‌هایی است که در دهه فجر در حوزه هنری برگزار می‌شود.

برگزاری "جشنواره داستان انقلاب"، انتشار سلسله 20 عنوان قصه مردان انقلاب و تجدید چاپ 20 عنوان از داستانهای انقلاب برای نوجوانان  از برنامه  مرکز آفرینشهای ادبی حوزه هنری به همین مناسبت است.

از دیگر برنامه‌های حوزه هنری می‌توان ارایه شعر، نثر، داستان کوتاه و فیلمنامه طنز برای استفاده در صداوسیما، تئاتر و کمیک استریپ  پیرامون شخصیتهایی چون شاه منفور و نخست وزیران و امرای نظامی‌اش با آمریکا وانگلیس، اسرائیل به وسیله دفتر طنز، عرضه آثار سینمایی مرتبط با انقلاب در شبکه نمایش خانگی با کوشش موسسه هنرهای سوره تصویری و اجرای تئاتر صحنه‌ای و مسابقه طراحی پوستربه صورت اجرای کارگاهی،  با مشارکت مدارس سوره یک و دو  و برگزاری مسابقه نقاشی به شکل  کارگاهی با همکاری  دبستان "ظهور آفتاب" حوزه هنری اشاره کرد.