تبیان، دستیار زندگی
طی یك هفته گذشته كه از زمان بازگشت سربازان ارتش صهیونیستی از جنگ غزه می‌گذرد، داستان‌های زیادی میان شهرك‌نشینان از قول این سربازان منتشر شده كه به راحتی می‌توان توهمی شدن این سربازان به دلیل شدت درگیری‌ها را فهمید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سربازان صهیونیست:

"مادر یوزارسیف" به‌ ما كمك‌ کرد!

سربازان صهیونیستی

طی یك هفته گذشته كه از زمان بازگشت سربازان ارتش صهیونیستی از جنگ غزه می‌گذرد، داستان‌های زیادی میان شهرك‌نشینان از قول این سربازان منتشر شده كه به راحتی می‌توان توهمی شدن این سربازان به دلیل شدت درگیری‌ها را فهمید.

به گزارش شیعه آنلاین، تعداد زیادی از این سربازان ادعا می‌كنند در میدان جنگ بارها و بارها "راحیل" كه یكی از چهار زن یا مادر مقدس در دین یهود است را دیده‌اند. گفتنی است "راحیل" همسر حضرت یعقوب(ع) و مادر حضرت یوسف(ع) است.

در همین راستا یكی از سربازان گفت: در یكی از حملاتمان به یك خانه در شمال غزه، هنگامیكه وارد خانه شدیم یك زن زیبا روی كه لباس سفید به شكل لباس زنان فلسطینی بر تن داشت جلوی ما ظاهر شد و از ما خواست كه وارد خانه نشویم زیرا خانه‌ای بمب گذاری شده است و به محض ورود منفجر خواهد شد.

این سربازان ادعا می‌كنند كه "راحیل" حداقل سه بار در طول جنگ ظاهر شد و جان آنان را از مرگ حتمی نجات داد

این سرباز صهیونیستی در ادامه می‌افزاید: كمی با دیگر سربازان فكر كردیم و سپس به دستور وی عمل كردیم. او ما را از مرگ حتمی نجات داد. لحظاتی بعد آن خانه منفجر شد و جلوی چشمانمان فرو ریخت. سپس آن زن ناپدید شد. ما به راه خود ادامه دادیم تا اینكه به یك مسجد رسیدیم.

دوباره همان حادثه برایمان تكرار شد. كمی كه جلوتر رفتیم برای بار سوم این داستان تكرار شد از همین رو ما جلوی او را گرفتیم و از او پرسیدیم كه چرا او به عنوان یك زن فلسطینی باید به ما كمك كند. او پاسخ داد: زیرا من شما را دوست دارم و چیزی جز خیر برای شما نمی‌خواهم.

این سرباز صهیونیستی ادامه می‌دهد: از او پرسیدیم تو كیستی؟ پاسخ داد، من مادر شما "راحیل" هستم. پس از آن بلافاصله ناپدید شد.

گفتنی است قبر "راحیل" در شهر بیت لحم، در سرزمین های اشغالی قرار دارد و اكنون به زیارتگاهی برای یهودیان تبدیل شده است.

در همین راستا كارشناسان مسائل استراتژی و بین الملل معتقدند شدت مقاومت مجاهدین فلسطینی در طول 22 روز جنگ به قدری بالا بوده كه بسیاری از سربازان صهیونیستی را دچار توهم كرده و آنان را به ناراحتی‌های روحی – روانی مبتلا كرده است.

تهیه کننده: عطاالله باباپور