تبیان، دستیار زندگی
خنده ترکیبی از آرامش، تفریح و تمرین است و علاوه بر اینکه موجب سلامتی بدن می شود، آرامش ذهن و روح را نیز...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

خنده بر هر درد بی درمان دواست

نی نی

خنده ترکیبی از آرامش، تفریح و تمرین است و علاوه بر اینکه موجب سلامتی بدن می شود، آرامش ذهن و روح را نیز به طور همزمان تضمین می کند. بطوریکه شما از حالت ظاهری خود به اثرات مثبت و مفید آن پی می برید.

خنده، نوعی داروی تقویتی می باشد؛ حتی یک لبخند ساده نیز موجب تقویت روح و شادابی شما می شود.

گاهی اوقات برای ساعت ها در منزل می مانید و احساس می کنید هیچ مسأله ای موجب شادابی شما نمی شود. نه کتاب مناسبی دارید و نه با کسی هم صحبت می شوید که صحبت هایش دلنشین باشند و لبخند را بر لبهایتان شکوفا سازد. از این رو، توصیه می شود برای رهایی از تنهایی و دستیابی به آرامش، اغلب از مسائلی یاد کنید که لبخند را بر چهره تان بنشاند و موجب شور و نشاط باطنی تان شود. فراموش نکنید، این شما هستید که باید به فکر خود باشید و از هر راه ساده ای برای تقویت روحیه تان استفاده کنید. آگاه باشید هیچ کس به جز شما نمی تواند اسباب راحتی تان را فراهم سازد. زیرا دستیابی به آرامش، از مزایای اصلی خنده محسوب می شود.

آری، شاد زیستن و شاد بودن حق شماست. شاد باشید از اینکه از نعمت خدادای "خنده" بهره مند هستید و اگر نمی توانید از راه های سخت و دشوار اســـــــباب آرامش و راحتی خود را فراهم سازید، حداقل می توانید از طریق خندیدن، ناراحتی تان را از بین ببرید.

خداوند را سپاس گویید که قدرت خندیدن را حتی برای مدتی کوتاه به شما عطا کرده، تا در همان لحظه های اندک بتوانید با رهایی از افکار منفی، نگرانی و استرس را از خود رها سازید.

 فروشگاه اینترنتی تبیان خریدن و خواندن کتابهای روانشناسی را در هر رده سنی که باشید به شما توصیه می کند.


جهت خرید کتب روانشناسی کلیک نمایید.

جهت خرید کتب خانواده کلیک نمایید.

جهت خرید کتب ورزشی کلیک نمایید.

جهت خرید کتب زنان کلیک نمایید.

جهت خرید کتب رمان و داستان کلیک نمایید.

جهت خرید نرم افزارهای چند رسانه ای کلیک نمایید.