تبیان، دستیار زندگی
امام جمعه موقت تهران گفت: حوزه علمیه در بسترسازی برای تبیین معارف دینی و جنبش نرم‌افزاری نقش برجسته‌ای دارد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد خاتمی

حوزه علمیه در جنبش نرم‌افزاری نقش برجسته‌ای دارد

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد خاتمی ،حوزه علمیه، در جنبش نرم‌افزاری ،نقش برجسته‌ای ،دارد

امام جمعه موقت تهران گفت: حوزه علمیه در بسترسازی برای تبیین معارف دینی و جنبش نرم‌افزاری نقش برجسته‌ای دارد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، عضو شورای عالی حوزه علمیه قم در حاشیه بازدید از اولین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال استان قم، نقش حوزه‌های علمیه در تولید محتوای مناسب نرم‌افزارها را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: بسیاری از نرم‌افزاهای اسلامی در حقیقت از برکات حوزه علمیه است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد خاتمی کار فرهنگی را بسیار خطیر ارزیابی و تصریح کرد: کار فرهنگی با گرایش ترویج فرهنگ اسلام و انقلاب کار خداپسندانه و ستودنی است.

عضو جامعه مدرسین خاطرنشان کرد: مهمترین آسیبی که رسانه‌های دیجیتال را تهدید می‌کند این است که در خدمت نشر ارزش‌ها نباشد و بستری برای ترویج ضد ارزش‌ها باشد که باید تدابیری اندیشید تا این اتفاق نیفتد.

عضو مجلس خبرگان رهبری خواستار توجه بیشتر به تولید نرم‌افزارهای اسلامی برای کودکان شد و گفت: کار فرهنگی برای کودکان بسیار لازم و ضروری است، اما بسیار ظریف و هنرمندانه و سخت‌تر از کار برای نسل‌های دیگر است.

وی با مثبت ارزیابی کردن این گونه نمایشگاه‌ها در سطح کشور خاطرنشان کرد: با توجه به ابزار پیشرفته‌ای که در عرصه اطلاع‌رسانی به وجود آمده شکل‌گیری این گونه نمایشگاه‌ها کار مفیدی در راستای آگاه کردن عموم مردم در عرصه فناوری و نرم‌افزاری است