تبیان، دستیار زندگی
ال مادرید استعفا كرد 30/6/83 "خوزه آنتونیو كاماچو" مربى تیم فوتبال رئال مادرید به دنبال شكست پیاپى این تیم در مسابقات قهرمانى باشگاه هاى اروپا و مسابقات لیگ اسپانیااستعفاى خود را تسلیم مسئولان باشگاه كرد اما مدیریت...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

كاماچو" از مربیگرى رئال مادرید استعفا كرد

30/6/83


"خوزه آنتونیو كاماچو" مربى تیم فوتبال رئال مادرید به دنبال شكست پیاپى این تیم در مسابقات قهرمانى باشگاه هاى اروپا و مسابقات لیگ اسپانیااستعفاى خود را تسلیم مسئولان باشگاه كرد اما مدیریت باشگاه تا روز دوشنبهبه او فرصت تجدید نظر داد.

به گزارش خبرگزارى فرانسه از مادرید، فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید یكشنبه شب با بیان این خبر به رادیو "كادنا سر" گفت كه قرار است

/ دوشنبه / مسئولان باشگاه تشكیل جلسه دهند و درباره موضوعات مهم تیم از جمله استعفاى مربى تصمیم بگیرند. ظاهرا" باشگاه با استعفاى كاماچو موافقت خواهد كرد .

رئال مادرید شنبه گذشته در مسابقات لیگ باشگاه هاى اسپانیا یك بر صفر مغلوب اسپانول بارسلون شد و چهارشنبه گذشته هم در مسابقات جام باشگاههاى اروپا۳ بر صفر به بایر لوركوزن باخت .

رئال در سایر دیدارهایش هم در مسابقات لیگ اسپانیا به توفیق در خورى مقابل حریفانش نداشت و مقابل نومانسیا و مایوركا پیروزى یك بر صفر رارقم زده است .

از طرفى هم اختلاف نظر كاماچو با تنى چند از مدیران باشگاه هم كه حل نشده باقیمانده و نیز اختلاف او با روبرتو كارلوس بازیكن برزیلى از دیگر

انگیزه هاى استعفاى این مربى بوده است .

به نوشته مطبوعات ،برخى از بازیكنان از اینكه كاماچو نظر خاص نسبت به "رائول" دارد و او را با وجود اماده نبودن در سه دیدار پیاپى در تركیب

تیم جاى داده است ، ناراضى بودند .

كاماچو درماه مه به سمت مربیگرى تیم رئال مادرید انتخاب شد و در این جایگزین كارلوس كوئروز كه بعداز حضور ناموفق دریك فصل در این تیم ازسمتش بركنار شد، گشت .

كاماچو تجربه مربیگرى تیم ملى اسپانیارا دارد. این مربى سال۱۹۹۸ هم براى مربیگرى تیم رئال مادرید منصوب شد اما سه هفته بعد درپى اختلاف با لورنزو سانز رئیس باشگاه استعفا كرد. ایرادى كه كاماچو به سانز مىگرفت این بود كه بدون مشورت با او اقدام به استخدام بازیكن كرده است .