تبیان، دستیار زندگی
رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به گستردگی و دامنه وسیع اداره این فدراسیون اذعان کرد هنوز به طور کامل در فضای...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کفاشیان: در فضای فوتبال نیستم

علی کفاشیان

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به گستردگی و دامنه وسیع اداره این فدراسیون اذعان کرد هنوز به طور کامل در فضای فوتبال قرار نگرفته و برای تسلط بر تمامی امور به زمان بیشتری نیاز دارد.

علی کفاشیان در گفتگو با مهر ضمن اشاره به این موضوع، افزود: سالها در بخش های مدیریتی و اجرایی ورزش کشور مسئولیت های مختلفی را برعهده داشتم ولی اعتراف می کنم که کارکردن در فدراسیون فوتبال با حواشی، دشواری ها و پیچیدگی های خاصی روبروست که این مسئولیت را از تمامی مسئولیت های قبلی ام دشوارتر کرده است.

وی اضافه کرد: در کنار محدودیت اعتبارات، حواشی زیاد و بعضا غیرقابل کنترل فوتبال، انرژی زیادی از انسان صرف می کند و اجازه نمی دهد مدیریت فدراسیون برنامه ریزی بلند مدت و نگاه توسعه ای به فوتبال داشته باشد.

علی کفاشیان

ریئس که ریاستش بر فدراسیون فوتبال از مرز یکسال گذشته تصریح کرد: اذعان می کنم با وجود اینکه یکسال از حضورم در فدراسیون فوتبال می گذرد ولی هنوز بر تمامی امور فدراسیون مسلط نشده ام و با توجه به گستردگی کار به زمان بیشتری نیاز دارم تا سررشته تمامی امور را در دست بگیرم وی درخصوص انتخاب سایپا به عنوان حمایت کننده مالی فدراسیون اظهار داشت: درحال حاضر تنها پیش نویس قرارداد این شرکت با فدراسیون فوتبال تنظیم شده و تاکنون هیچگونه مبلغی بین طرفین مبادله نشده است.

کفاشیان در پایان در خصوص کمک سه میلیارد تومانی رئیس جمهوری به فدراسیون فوتبال یادآور شد: هنوزچنین کمکی دراختیار فدراسیون فوتبال قرار نگرفته و امیدوارم بتوانیم با تسهیلات اداری ساده تری این مبلغ را در اختیار بگیریم.