تبیان، دستیار زندگی
در پایان رقابت های چهار وزن نخست مسابقات جام بین المللی کشتی فرنگی وهبی امره در استانبول ترکیه، کشتی....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

درخشش فرنگی کاران ایران در ترکیه

 كشتی فرنگی

در پایان رقابت های چهار وزن نخست مسابقات جام بین المللی کشتی فرنگی وهبی امره در استانبول ترکیه، کشتی گیران کشورمان موفق به کسب دو مدال طلا،‌ یک نقره و دو برنز شدند.

به نقل از ایرنا، در رقابت های کشتی فرنگی جام وهبی امره ترکیه که از صبح شنبه در سالن باغجیلار استانبول آغاز شده است، باقر توکلیان کشتی گیر وزن 55 کیلوگرم کشورمان توانست مدال برنز این وزن را از آن خود کند.

همچنین سعید عبدولی در 66 کیلوگرم و حبیب‌اله اخلاقی در 84 که روزشنبه به دیدار نهایی اوزان خود راه یافته بودند، با غلبه بر حریفانی از ترکیه و بلاروس توانستند مدال طلای این دوره از مسابقات را برای ایران به ارمغان بیاورند.

فارس قهرمان كشتی فرنگی كشور

قاسم رضایی کشتی گیر وزن 120 کیلوگرم ایران نیز در مسابقه فینال، کشتی را به حریف ترک خود واگذار کرد و توانست مدال نقره این دوره از مسابقات را به گردن خود بیاویزد.

همچنین محسن بشین جی دیگر فرنگی کار وزن 120 کیلوگرم کشورمان که در دیدار نیمه نهایی مقابل قاسم رضایی شکست خورده بود، در دیدار رده بندی این مسابقات با غلبه بر حریفی از قزاقستان صاحب گردن آویز برنز شد.

در این رقابتها که فرنگی کاران 15 کشور جهان از جمله جمهوری اسلامی ایران شرکت دارند ، تیم ترکیه با 85 فرنگی کار حضور یافته است که به نفرات اول سه، نفرات دوم دو و نفرات سوم نیز یک هزار دلار جایزه نقدی و در مجموع 45 هزار دلار جایزه نقدی پرداخت خواهد شد.