تبیان، دستیار زندگی
سیستم ارسال پیامک اعتباری سایت تبیان این امکان را به شما می دهد تا با خرید اعتبار ارسال پیامک، از سایت تبیان به صورت دلخواه پیامک ارسال کنید
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

راهنمای استفاده از سیستم ارسال پیامک اعتباری سایت تبیان

سرویس ارسال پیامک اعتباری

پیرو در خواستهای کاربران مبنی بر دریافت امکانات بیشتر در سیستم پیامک سایت تبیان ، سایت تبیان سرویس ارسال پیامک اعتباری را در اختیار شما کاربران محترم قرار میدهد . سیستم ارسال پیامک اعتباری سایت تبیان این امکان را به شما می دهد تا با خرید اعتبار ارسال پیامک، از سایت تبیان به صورت دلخواه پیامک ارسال کرده و از مزایای زیر بهره مند شوید :

1. مزایای سیستم:

1.1. در سیستم ارسال پیامک اعتباری هیچ محدودیتی برای طول پیام ارسالی و تعداد وجود ندارد و تنها به مبلغ اعتبار شما نزد سایت تبیان وابسته است.

1.2. شما میتوانید با یک بار ارسال، پیام خود را برای تا حداکثر 50 شماره ارسال کنید.

1.3. شما می توانید شماره های مورد نظر خود را از دفتر تلفن من تا حد 50 شماره انتخاب کنید .

1.4. شما می توانید برای افراد موجود در گروههای تعریف شده خود ( تاحد 50 نفر ) بطور یکجا پیام بفرستید.

1.5. شما می توانید از امکان باز شدن خودکار پیام بر روی صفحه موبایل گیرنده بدون اینکه پیام در موبایل گیرنده ذخیره گردد، استفاده کنید.

1.6. این سیستم تنها بر اساس مبلغ اعتبار شما و بدون نیاز به امتیاز قابل استفاده می باشد.

2. نحوه اضافه شدن اعتبار:

2.1. شما ابتدا باید مبلغ اعتبار مورد نظر خود را پرداخت کنید. برای این منظور شما می توانید مبلغ مورد نظر را (حداقل 10000 ریال ) به شماره حساب 0101692812002 سیبا بانک ملی به نام موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان واریز کرده  و یا در صورت تمایل ، با استفاده از سیستم پرداخت الکترونیکی در حین درخواست اضافه اعتبار، پرداخت خود را انجام دهید.

2.2. برای اضافه اعتبار شما باید با رفتن به صفحه درخواست اعتبار پیامک ، در این صفحه شما میزان مبلغ پرداختی خود و شماره فیش و تاریخ پرداخت را وارد می نمایید. در صورت تمایل به پرداخت الکترونیک با انتخاب درگاه مورد نظر و مبلغ در حین ارسال درخواست پرداخت خود را با استفاده از درگاه پرداخت بانک سامان یا پارسیان انجام می دهید.

2.3. پس از ارسال درخواست، صحت آن در اسرع وقت توسط مسئولین سایت بررسی شده و در صورت تائید درخواست مبلغ مورد نظر به اعتبار شما در سایت تبیان اضافه می شود. شما می توانید با مراجعه به صفحه مشاهده لیست درخواستهای اعتبار کاربر وضعیت درخواستهای خود را پیگیری کنید. همچنین شما می توانید با رفتن به صفحه دیدن وضعیت اعتبار کاربر میزان اعتبار خریداری شده، مصرف شده و باقیمانده خود را ببینید.

3. نحوه ارسال پیامک اعتباری:

3.1. برای ارسال پیامک اعتباری به صفحه ارسال پیامک اعتباری   مراجعه کنید. در این صفحه شما میتوانید متن مورد نظر خود را بدون هیچ محدودیتی  به همراه شماره های مورد نظر تا 50 شماره وارد کنید.

3.2. سپس با ارسال این درخواست در صفحه تائید ارسال پیامک شما مشخصات پیامک ارسالی خود شامل تعداد بخشهای آن، گیرندگان و هزینه کل ارسال این پیامک را می بینید. با تائید این صفحه پیامک شما ارسال شده و اعتبار نشان داده شده از شما کسر می گردد.

3.3. با مراجعه به صفحه مشاهده لیست پیامک های اعتباری  شما می توانید لیست پیامکهای ارسالی خود و وضعیت پیامک ارسال شده برای هر یک از شماره ها را ببینید.

3.4.  در صورت عدم ارسال پیامک یا باقی ماندن آن در حالت انتظار مبلغ کسر شده ارسال پیامک حداکثر تا 48 ساعت به اعتبار شما در سایت تبیان برگشت داده می شود.

4. تعرفه ارسال پیامک:

4.1. تعرفه ارسال پیامک برای هر پیامک مبلغ 110 ریال می باشد. باید توجه داشته باشید که در صورت طولانی بودن پیام شما، پیام ارسالی به چند پیامک تقسیم می گردد که هزینه هر کدام به صورت جداگانه ( به ازای هر قسمت 110 ریال ) محاسبه می شود.

4.2. تعرفه ارسال پیامک برای هر پیامک با استفاده از امکان باز شدن خودکار  به ازای هر قسمت مبلغ 140 ریال می باشد.

توجه داشته باشید که این سیستم مختص اعضاء تائید نهایی می باشد .