تبیان، دستیار زندگی
تیم آلمانی علی كریمی را می خواهند علی كریمی ستاره تكنیكی تیم الاهلی امارات تا 10 ماه دیگر با این باشگاه اماراتی قرارداد دارد و در مدت یك ماه گذشته پیشنهادات وسوسه انگیزی از تیم های معروف آلمانی و ایتالیایی به دست علی كریمی ر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مدیر برنامه های كریمی :

یوونتوس و 3 تیم آلمانی علی كریمی را می خواهند


علی كریمی ستاره تكنیكی تیم الاهلی امارات تا 10 ماه دیگر با این باشگاه اماراتی قرارداد دارد و در مدت یك ماه گذشته پیشنهادات وسوسه انگیزی از تیم های معروف آلمانی و ایتالیایی به دست علی كریمی رسیده است اما مسئولان شیخ نشین باشگاه الاهلی به هیچ قیمتی حاضر نیستند امسال مهره كلیدی خود را از دست بدهند.

تیم های هرتابرلین ، بایرن مونیخ و هامبورگ از آلمان و آ.اس. رم و یوونتوس از ایتالیا تیم هایی بودند كه با مدیر برنامه های كریمی به صورت تلفنی صحبت كرده اما مدیر برنامه های ملی پوش الاهلی به آنها اعلام كرد كه تا 10 ماه دیگر صبر كنند تا قرارداد این بازیكن به اتمام برسد.

حالا باید دید كه بعد از پایان قرارداد كریمی آیا به اروپا و به این تیم های صاحب نام می رود یا باز هم شیخ نشین های عرب دست به جیب می شوند و با پیشنهاد وسوسه انگیز خود دوباره كریمی را از رفتن به اروپا منصرف می كنند.