تبیان، دستیار زندگی
یكشنبه 29/6/83 بازگشت رونی به میادین فوتبال فرگوسن : حضور او به آزمایشات بستگی دارد « وین رونی » مهاجم جوان منچستر یونایتد می تواند به احتمال زیاد تیمش را در دیدار با لیورپول همراهی كند. به گزارش ( ایسنا) ، سر آلكس فرگوسن در...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخبار كوتاه از فوتبال اروپا

یكشنبه 29/6/83

بازگشت رونی به میادین فوتبال

فرگوسن : حضور او به آزمایشات بستگی دارد



« وین رونی » مهاجم جوان منچستر یونایتد می تواند به احتمال زیاد تیمش را در دیدار با لیورپول همراهی كند. به گزارش ( ایسنا) ، سر آلكس فرگوسن درباره ی بازگشت مهاجم جدید تیمش ، گفت : رونی تمریناتش را با تیم شروع كرده ، اما همراهی یا عدم همراهی وی به آزمایشات پزشكی صبح جمعه بستگی دارد.

رونی كه در آخرین روز نقل و انتقالات فصل جدید اروپا با مبلغ 27 میلیون و پانصد هزار پوند از اورتون به منچستر یونایتد پیوست ، حدود یك ماه و نیم از میادین فوتبال دور بوده است. اما با این حال تمرینات را زیر نظر پزشك انجام داده است. اما فرگوسن به احتمال زیاد رونی را در دیدار با لیورپول بر روی نیمكت منچستر یونایتد خواهد نشاند.

در همین حال ریو فردیناند كه به دلیل سرباز زدن از انجام آزمایش دو پینگ از سوی اتحادیه ی فوتبال بریتانیا به هشت ماه محرومیت ، تیمش را در برابر لیورپول كه دوشنبه انجام می شود همراهی كند.

كورانی به بازی با ایران نمی رسد

كوین كورانی مهاجم تیم فوتبال اشتوتگارت كه در جریان دیدار این تیم در جام یوفا از ناحیه مچ پا آسیب دیده بود ، احتمالاً به مدت چهار هفته از میادین دور خواهد ماند.

معافیات پزشكی انجام شده روی این مهاجم كه در اوج آمادگی به سر می برد، نشان داد كه دچار پارگی رباط در ناحیه مچ پا شده است، هر چند نیازی به عمل جراحی نیست.

باشگاه اشتوتگارت در بیانیه ای مدت استراحت این مهاجم برزیلی الاصل و 22 ساله را چهار هفته اعلام كرد. با این وضعیت علاوه بر اینكه كورانی دیدار برگشت تیمش در جام یوفا برابر اوی پست از مجارستان را از دست می دهد ، احتمالاً به دیدار دوستانه تیم ملی آلمان برابر ایران در تاریخ 18 مهرماه نیز نخواهد رسید.

ایتالیایی ها در انتظار رای یوفا

شاید رمی ها سه بازی محروم شوند

باشگاه رم همچنان در انتظار رای اتحادیه فوتبال اروپا ( یوفا ) در مورد محرومیت و حادثه بیكار با دیناموكیف است.

در حالی كه جلسه فوری یوفا سه شنبه این هفته برگزار خواهد شد ، كارشناسان داوری در ایتالیا عقیده دارند سنگین ترین محرومیتی كه می تواند گریبانگیر رم به خاطر مجروح شدن آندرس فریسك داور سوئدی شود ، شكست سه بر صفر جالوروسی و محرومیت از میزبانی از 2 یا حداكثر سه بازی است.

پایرتو از داور قدیمی فوتبال ایتالیا و از اعضای انحادیه داوران لیگ سری – آو بی در این رابطه می گوید: " ما این موضوع را یك فاجعه برای ایتالیا می دانیم . ولی در هر حال باید صبور باشیم و از رم حمایت كنیم. تمام سعی خود را می كنیم تا قبل از اعلام رای یوفا نظر آنها  را برای تخفیف در رابطه با محرومیت رم طلب كنیم. "

پاسخی به انتقادات یوفا

اتریش و سوییس برای یورو 2008 آماده هستند.

اتریش و سوییس میزبانان مشترك یورو 2008 انتقادهای یوفا را از برنامه هایشان غیر منطقی می دانند.

یوفا پس از نشست روز پنجشنبه كمیته ی اجرایی از سران سوییسی برای آماده نبودن ورزشگاه میزبان سی و یك دیدار این جام است و هیچ دیداری در زوریخ برگزار نمی شود.

مركز فرماندهی فوتبال جهان ( فیفا) در این شهر قرار دارد. كریستیان ماتشكر ، مدیر پروژه یورو 2008 در این باره گفت : « هم اتریش و هم سوییس به برگزاری تورنمنتی باشكوه ایمان دارند. آنها می توانند به خواسته های یوفا پاسخ دهند . دوم سپتامبر با اعضای یوفا درباره ی بناها و شرایط امنیتی دو كشور مشورت كردیم. البته شرایط سیاسی ما در سوییس با برگزاری چنین رقابت های بزرگی همخوانی ندارد. اما ما از حمایت كامل سران محلی و جهانی برخورداریم» .

همچنین فدراسیون فوتبال اتریش (OFB) اعلام كرد برنامه ی آماده سازی ورزشگاه ها برای یورو 2008 مطابق برنامه پیش می رود.

دستگیری دو نفر به خاطر سرقت اطلاعات امنیتی خانواده ی دیوید بكام

دو نفر به خاطر سرقت از كامپیوتری كه حاوی جزییات اطلاعات امنیتی درباره ی دیوید بكام و خانواده اش بود ، دستگیر شدند.

روزنامه ی سان اعلام كرد: بر طبق گزارشات این اطلاعات از یك شركت امنیتی در لیدز كه اطلاعات شخصی و امنیتی بكام را در اختیار داشت ، دزدیده شد. این اطلاعات از یك شركت امنیتی اتخاذ شده برای خانواده ی بكام در منزل و خارج و همچنین موقعیت تمامی دوربین ها و هشدار دهنده ی خانه ی وی در « هرت فورد شایر » می شود.

اداره ی جستجوی امنیتی زمانی پلیس را از این مساله آگاه كرد كه تلاش هایی برای حق السكوت گرفتن در مورد محتویات فایل های مربوط به بكام را بر روی هارد كامپیوتر مشاهده كرده است .

پلیس این دو فرد دستگیره شده را برای انجام تحقیقات بیشتر به قید ضمانت آزاده كرده است و باید هر شب به یك ایستگاه پلیس مراجعه كنند.

پیشتر « كانستردین » رییس اداره ی امنیتی لیدز در این باره به روزنامه ی سان گفت : « ما تمامی این مسایل را به پلیس سپرده ایم چرا كه تهدیدهایی را دریافت كرده بودیم» .

همچنین این فایل ها نشان می دهد كه نمونه یDNA هر كدام از اعضای خانواده ی بكام توسط پلیس نگهداری می شود تا در صورت آدم ربایی یا گروگان گیری قابل شناسایی باشند.