تبیان، دستیار زندگی
مدیران دو باشگاه پرسپولیس و مس کرمان از حضور نیافتن بوناچیچ و مهدی رحمتی در تیم فوتبال پرسپولیس خبر دادند....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

لوکا و رحمتی پرسپولیسی نمی شوند

لوکا بوناچیچ

مدیران دو باشگاه پرسپولیس و مس کرمان از حضور نیافتن بوناچیچ و مهدی رحمتی در تیم فوتبال پرسپولیس خبر دادند.

به گزارش گروه ورزشی تبیان، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از خروج نام لوکا بوناچیچ از گزینه های مد نظر این باشگاه برای قبول سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس خبر داد.

عباس انصاریفرد که پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس برابر فولاد خوزستان با خبرنگاران گفتگو می کرد ضمن بیان این مطلب افزود: پس از مشورت هایی که انجام دادیم و بررسی هایی که کردیم لوکا بوناچیچ را از فهرست گزینه های مد نظر هیئت مدیره برای قبول مربیگری تیم فوتبال این باشگاه خارج کردیم.

وی ادامه داد: براساس تصمیم هیئت مدیره مذاکره با سایر گزینه های خارجی ادامه دارد و در صورتیکه با هر مربی به توافق برسیم خودم به عنوان مدیرعامل و سخنگوی باشگاه اعلام خواهم کرد.

سیدمهدی رحمتی

همچنین مدیر داخلی باشگاه مس با تاکید بر عزم این باشگاه بر تمدید قرارداد رحمتی گفت: گزینه اول رحمتی مس است.

مجید مکی زاده در گفتگو با مهر اظهار داشت: بازیکنان فوتبال به خصوص ملی پوشان رفتار حرفه ای دارند و همیشه محیطی آرام و امکانات مناسب را بر تیمهای شلوغ و پر حاشیه ترجیح می دهند.

وی تصریح کرد: طی صحبتهایی که با رحمتی انجام شده است وی گزینه اول فصل آینده را مس کرمان اعلام کرده و باشگاه نیز سعی می کند شرایط لازم را برای تمدید قرارداد وی مهیا کند.

مکی زاده در پایان گفت: قرارداد رحمتی در پایان فصل جاری با مس کرمان به اتمام می رسد و باشگاه برای ادامه روند صعودی تیم با توجه به اهداف مس در فصل آینده قرارداد بازیکنان تاثیرگذار خود را با نظر کادر فنی تمدید خواهد کرد.