تبیان، دستیار زندگی
در پایان هفته دوم از دور برگشت رقابتهای لیگ برتر كشتی آزاد تیمهای گراد تهران و گاز مازندران در صدر گروههای ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نتایج كامل هفته دوم از دور برگشت لیگ برتر كشتی آزاد

گاز با شکست راه آهن صدرنشین شد

گاز با شکست راه آهن صدرنشین شد

در پایان هفته دوم از دور برگشت رقابتهای لیگ برتر كشتی آزاد تیمهای گراد تهران و گاز مازندران در صدر گروههای اول و دوم لیگ برتر ایران قرار گرفتند.

به گزارش گروه ورزشی تبیان، در حساس ترین دیدار هفته 2 تیم گازمازندران و راه آهن خراسان به مصاف هم رفتند كه مازندرانی ها شكست سنگین 6 بر یك در دور رفت را با همین نتیجه تلافی كردند تا پس از هفته ها راه آهن را به پائین بكشند و صدرنشین گروه شوند. در مسابقات حساس این رقابت مسعود واحدی از تیم کشتی گاز مازندران موفق شد در تایم اول با دوخم آلن دودایف روسی را ضربه کند. در وزن 84 کیلوگرم اسماعیل نجاتیان از تیم کشتی راه آهن برای سومین بار در چند ماه اخیر مهدی حاجی زاده را برد که البته هر2 تایم کار به کلینچ کشید اما حاجی زاده در تایم دوم نتوانست از در اختیار داشتن خم حریف استفاده کند و بازنده شد. در 96 کیلوگرم نیز رضا یزدانی انتقام شکست دور رفت را از اباذر اسلامی گرفت و به برتری  5 بر صفر رسید.

در سایر مسابقات گروه دوم تیم کشتی صنایع و معادن همدان در مصاف با نیروی زمینی به برتری رسید و تیم کشتی کلاردشت مقابل تیم عسگری محمدیان پیروز از میدان خارج شد.

پیروزی همدانی ها مقابل نیروی زمینی

درگروه اول نیز تیم گراد تهران همچنان به صدرنشینی خود ادامه می‌دهد و تنها تیم بدون شكست لیگ برتر تا به اینجا است. گرادی ها در خانه موفق شدند سیمان دورود را 6 بر یك مغلوب كنند. صدرای زیرآب در مسابقه معوقه از هفته اول كه در صبح برگزار شد، 5 بر 2 آزادگان بابل را شکست داد و تیم بابل سپس در مسابقه با نفت تهران نیز با همین نتیجه پذیرای شكست شد. نتایج كامل دیدارهای انجام شده هفته دوم به شرح زیر است:

گروه اول

*آزادگان بابل 2 - صدرای زیرآب 5

*گراد تهران 6 - سیمان دورود یک

*آزادگان بابل 2 - نفت تهران 5

گروه دوم

*گاز مازندران 6 - راه آهن خراسان یک

*نیروی زمینی ارتش 2 - صنایع و معادن همدان 5

*موسسه عسگری محمدیان 3 - کلاردشت 4