تبیان، دستیار زندگی
هافبک ایرانی تیم فوتبال فولهام انگلیس گفت: با رفع مصدومیتم می خواهم به همان آندوی پیشین تبدیل شوم ........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تیموریان: آمادگی ام را ثابت می کنم

تیموریان بهترین بازیکن میدان

هافبك ایرانی تیم فوتبال فولهام انگلیس گفت:‌ با رفع مصدومیتم می خواهم به همان آندوی پیشین تبدیل شوم.

آندرانیك تیموریان در گفتگو با فارس، در مورد بازگشت دوباره به میادین در بازی دوستانه مقابل چلسی اظهار داشت: از چهار هفته قبل تمرینات خود را شروع كرده بودم و بعد از دو ماه برای فولهام به میدان رفتم و توانستم عملكرد خوبی داشته باشم. هفته گذشته هم اگر به دلیل یخ زدگی زمین بازی لغو نمی شد، می توانستم بازی كنم.

وی درباره بازی با تیم چلسی كه با نتیجه یك بر یك به پایان رسید؛ اظهار داشت: دو موقعیت گلزنی را در این بازی از دست دادم. یك شوت زدم كه دروازه بان توپ را دفع كرد و یك توپ را هم مدافعان چلسی از خط دروازه بیرون كشیدند.

آندرانیک در مورد نظر سر مربی فولهام در ارتباط با عملكرد خود تصریح كرد: مربی از من راضی بود. پس از بازی مشخص شد كه در این مسابقه 13 كیلومتر دویده ام. ترسی هم از مصدومیت دوباره نداشتم.

وی در این باره كه چه زمانی می تواند در تركیب اصلی فولهام به میدان برود ابراز داشت: همه سعی خود را به كار می گیرم تا بتوانم در تركیب قرار بگیرم. به اروپا آمده ام تا به فوتبالم چیز بیشتری اضافه كنم و قطعا با تمرینات مستمری که انجام می دهم، به زودی به روزهای اوج بازمی گردم.

آندو در پایان در ارتباط با اینكه می تواند تیم ملی را مقابل كره جنوبی همراهی كند یا خیر؛ گفت: برای حضور در این بازی مشكلی ندارم. باشگاه فولهام در فكسی به فدراسیون اعلام كرده كه مصدومیتم برطرف شده است.