تبیان، دستیار زندگی
تیم ملی فوتبال ایران نخستین دیدار خود در چارچوب مرحله مقدماتی رقابت های جام ملت های آسیا را با پیروزی پرگل...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جشنواره گل تیم ملی در آزادی

تیم ملی ایران

تیم ملی فوتبال ایران نخستین دیدار خود در چارچوب مرحله مقدماتی رقابت های جام ملت های آسیا را با پیروزی پرگل برابر سنگاپور پشت سرگذاشت.

به نقل از مهر، دیدارهای آغازین مسابقات فوتبال انتخابی جام ملت‌های 2011 آسیا عصر چهارشنبه با برگزاری یک دیدار از گروه پنجم پیگیری شد که در پایان این مسابقه تیم فوتبال ایران موفق شد با نتیجه 6 بر صفر از سد سنگاپور عبور کند.

در این دیدار که در ورزشگاه آزادی و در میان استقبال اندک تماشاگران برگزار شد مجید غلام نژاد(42)، کریم باقری(52)، غلامرضا رضایی(55) ، مازیار زارع(80) و محمد نوری(83 و 84)، گل های تیم فوتبال کشورمان را به ثمر رساند.

تیم ملی فوتبال کشورمان در این دیدار دو چهره متفاوت از خود به نمایش گذاشت. در نیمه اول فوتبالی ضعیف و بدور از استانداردهای لازم و در نیمه دوم فوتبالی پرتحرک و با نشاط که حاصلش زدن 5 گل بود.

ایران، سنگاپور، برهانی

در دقیقه 40 این دیدار اسماعیل یونس بازیکن تیم ملی فوتبال سنگاپور به علت تکل خطرناک روی پای خلعتبری توسط "منصور محمد" داور لبنانی مسابقه از زمین اخراج شد. ضمن اینکه خلعتبری از ایران و جان ویکلسون و محمد عیسی از سنگاپور بازیکنان اخطاری این نیمه بودند.

در دیگر دیدار این گروه تیم های اردن و تایلند برای همدیگر به تساوی بدون گل رضایت دادند تا در پایان بازی های روز نخست این گروه تیم ایران صدرنشینی گروه را از آن خود کند

تیم ملی فوتبال کشورمان در دومین مسابقه خود در چارچوب مسابقات فوتبال انتخابی جام ملت‌های 2011 آسیا روز نهم بهمن ماه در بانکوک به دیدار تایلند می رود.

همچنین در پایان دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان برابر سنگاپور غلامرضا رضایی به عنوان بهترین بازیکن این مسابقه انتخاب شد.مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در این دیدار گل سوم را وارد دروازه تیم ملی سنگاپور کرد.